Hele mooie kever Daisy ;)
|
Hier wat foto`s van de kever in Burgum
Lekker lui in de stoel hangen..Hang Loose Mooi he.. Gr Ronnie Ebut bedankt voor de foto`s |
Coole auto vind ik het en erg gaaf stuurtje! :thumbup:
Maar ehh.... die wimpers! :screwy: |
Ja het is een meiden auto hé kan er niets aan doen, mijn vriending wil ze graag erop hebben, ik heb ook nog een setje CATEYES van Empi voor erop maar ze wou persé deze.
GR Ronnie |
wanneer gaat de kevert zakken ??
gr. Martijn |
Goede vraag, als de vooras aan vervanging toe is dan komt er een instelbare as onder, maar tot die tijd blijft de kever gewoon zo.
Gr Ronnie |
Heej Daisy!
Kever begint d'r op te lijken! Mooi schoon issie in ieder geval, en 't stuurtje is inderdaad gaaf. Die wimpers vind ik niet eens een probleem, zeker niet als ie dalijk wat platter ligt, maar misschien zijn oude liggende koplampen ook een idee. ;) |
Kan 't zijn dat jullie me vandaag voorbij kwamen rijden in Landgraaf? Kwam me een knal-oranje Kever voorbij tuffen vrolijk claxonerend.
|
Ja dat waren wij ja..
Valt op he die auto hahaha. Gr Ronnie |
Gefeliciteerd met de gewonnen prijs :D
|
Quote:
Jow! Topic wat minder, vandaar de late reactie. :tongue: Prijs gewonnen? Netjes, proficiat! |
Ja vandaag hebben we een derde plek gehaald in Düren in Duitsland in de catogorie Kever.
Best netjes dacht ik toch. Gr Ronnie |
Dit zijn de foto`s van de prijsuitrijking.
Leuk he?? 3de plaats bij de kevers. Gr Ronnie en Daisy |
Kijk d'r trots zijn met de Kevert. :D
|
Proficiat met de prijs! Welverdiend. Het is een prachtige auto!
Gelukkig nog 1 iemand die met een fatsoenlijke auto daar prijzen meepikt! Vond het jammer genoeg een erg hoog Plastic-gehalte in Düren dit jaar.. Al zeker kwa prijswinnaars.. |
Daar geef ik je gelijk in ik vond het ook erg fijn een prijs te winnen met een origineel kevertje.
Nu komende zondag gaan we naar Big Pipes in Herentals, zaterdag even de auto proberen de waxen en polijsten en dan zondag misschien weer een prijsje. Wie weet. Gr Ronnie en Daisy |
WHAAAAAZZZZZUUUUUUPPPPPP
Super gaaf dat jullie prijs hadden. Zwaar kut dat we er niet bij waren! Och ja , zondag weer een kans!! Gr |
Quote:
Cool! Helemaal vergeten dat dat komend weekend is in Herentals. Mijn neef zit in de organisatie ervan en ik wilde eigenlijk ook mijn kever klaar hebben voor deze meeting om ook te gaan. |
proficiat!! :thumbup:
Leuk om enthousiastelingen te zien die voor originaliteit gaan. En asl dit beloont wordt, helemaal superleuk natuurlijk. Veel succes en plezier met de Kever! |
Dank je.. Gr Ronnie
|
All times are GMT +1. The time now is 04:23. |