In de volgende link een serie foto's van mijn kant:
http://s7.photobucket.com/albums/y2...VAGfest%202008/ |
vf crew ... ik heb met iemand staan praten over dit onderdeel ... marcski ? |
Wat een geweldig weekend zeg :D
Volgend jaar zeker weer heen! Quote:
Was dat die ene die zo af en toe een knal gaf? |
handje vol foto's online op www.vw-speed.nl
|
Quote:
problemen met de rembooster, gewoonweg te onverantwoord om er dan zover mee te rijden.. |
Quote:
Denk dat dat iets anders was :giggle: |
Zeer mooie foto's, en een top evenement. Alleen zaterdag geweest en hierbij de eerste foto's:
Binnenkort meer in de vagbrothers.com|gallery: klikkie doen voor gallery |
|
Deze groene Luxembourgo is i.m.o. de mooiste MK1 die er in europa rondrijdt. :thumbup: :thumbup: **Foto geleend van Martinus :D ** |
|
Quote:
ja idd.. wat was het nou dan? |
ik heb echt al spijt dat ik mijn kentekenplate nog niet had
als ik al die auto's zo zie staan maarja volgend jaar é |
het was weer beregezellig daar in boom :thumbup:
en jappie dat je geld op was geeft niet jonge je was het nu ook kwijt en toen spotten we deze nog bij hazeldonk, caddy met 22 inch :eek: voor de rest iedereen bedankt. (op de autocrossers na) |
Quote:
He Sjaak ek nog wekker! Vette wielen HAHA :D :D |
Iedereen met hun 16inch wieldopjes :D
|
voor degene die niet zijn geweest of graag nog ff een opfrissertje willen na al dat bier:
hier ongeveer 260 foto's (onbewerkt) van mijn kant: http://www.mijnalbum.nl/Album=ZV6NCQPF kostte me rond de 6 uur om het te uploaden ;) p.s. die ontploffingen waren niet ons agregaat dat waren de volksforummers op de dijk met een sinasappel schieter. \m/ |
:rolleyes: :D
|
Zeer gezellige meet.
weer vele bekenden gezien,altijd gezellig. :thumbup: |
Quote:
He Huggie volgend jaar de plastic zakjes maar even van tevoren vullen met .... of net jong. :D :D :D |
Quote:
Hey jongens, hoeven jullie net te werken stelletje memmebatsers, hihihihi. Nogmaals dank voor het super weekend! Fryslân BOPPE!! |
All times are GMT +1. The time now is 23:47. |