Lijkt gelijk een hele andere auto!
Je kan oh zo'n mooie auto bouwen, maar als de rijhoogte niet klopt. Dan verpest dat gelijk, het hele aanzien van de auto! Ziet er goed uit man ... |
hele mooie golfjes
|
mooi hoor. maar dat kan lager..
|
bedankt allemaal,
de golf blijft eerst op deze hoogte, volgend jaar als de velgen klaar zijn wordt hij goed afgesteld |
vandaag een stuk wezen toeren en heb tot op heden nog niks geraakt.
heb ook nog even een paar foto's gemaakt aangezien het toch mooi weer was. waarschijnlijk morgen niet in eelde aanwezig met de witte golf, weersverwachtingen zijn te slecht. kom ik mooi met de beige golf op de winter wielen (5,5j 13inch staal met chrome doppen) |
heb vandaag van een kameraad een bbs rs velg geleend om te kijken hoe het onder mijn golf stond.
ik zat steeds te twijfelen tussen een opgeknapt setje rm en rs maar ik weet nu zeker dat het rs wordt 8) hier even 2 foto's (zal morgen even betere maken) dit is 8j rs 001 met 195/50 15 banden, vind ik persoonlijk net te. dus ik ga voor 7j en 7,5j met 185/45 15 banden :mrgreen: |
mooi setje mk1's man zuinig op zijn :D
|
dank u :D
|
voorlopige plannen voor volgend jaar:
witte golf: - andere achterlichten (misschien dit jaar nog) - bbs rs 001 7j en 7,5j - misschien een ander interieur (gedeelte) beige golf: - misschien nog een beetje opleuken met wat chroom - trekhaak - setje bbs rm monteren (heeft 2 jaar onder de witte golf gezeten) grijze jetta: - 40/40mm weitec setje monteren - 6j 15inch pirelli's monteren (moeten alleen weer banden omheen) - radio monteren |
Quote:
goeie plannen als je die classicline velgen dan weg doet moet je me maar even pmen ;) |
|
All times are GMT +1. The time now is 08:47. |