:D komt wel goed emiel :thumbup:
|
Quote:
Ja, dat heb ik ook met mijn kever al. Laat staan als je met een T1 rond rijd. :) |
Tof busje (maar dat wist je al wel)
Ben je met de usa koplampen naar de rdw gegaan of heb je er eerst nog eurpeese koplampen in gezet? Quote:
|
eerst europese erin gezet ;)
maar " ze verbranden de mieren op de grond" dus ik denk dat ze iets te laag staan ... :rolleyes: |
okee thanx
Quote:
|
Hij is vandaag goedgekeurd door de rdw dus verwacht het kenteken volgende week :cool:
|
Tof Peter, nu ff trouwklaar maken?
|
nou super! gefeliciteerd met je verse kenteken!
|
Nice nu lekker cruisen dan!
|
gefelicteerd
ik ga over 2 weken de kever proberen te keuren na 6jaar dus volgend jaar dub05 aircooled division aanwezig op de meetings :thumbup: |
nu klaarmaken zoals ik um wil hebben ;) linker dorpel ligt er al uit..valt allemaal reuze mee
had van nico het goede plaatwerk gekregen (via evam classic) (binnedorpel/buitendorpel,12v accu plaat, rechts achter de onderhoek,nu alleen nog een rechter "Deer leg" :D ) Alles mooi op maat maken,verzet,om de 2 cm gaatjes en proplassen, daarna vertinnen. in de binnenzijden vol meppen met fertan e.d. als iemand nog andere betere ideeen/ervaringen heeft ... mag ie ze altijd melden :thumbup: was evt. wel de bedoeling om dit mijn trouwauto te maken... maar red ik het niet q.a tijd, helaas dan want wil wel alles goed hebben. miss vanaaf wat pics :rolleyes: |
kijk aan gefeliciteed!!
ben je een stuk verder als ik met de spijl... gisteren de mijne maar eens gestript maar ben bang dat ik m volgend jaar niet rijdend heb!! succes een veel mooie kilometers gewenst!!! :cool: |
nou,ik mag nog wel 1 en ander doen hoor ;)
maar heb blijkbaar goede basis :) (hoop ik ;) ) |
Nooit meer aan je claxon gedacht btw! :redface:
Das dus ook opgelost? |
Jep,claxon probleem is opgelost :
En hij werkt ook nog :D |
Geil :)
|
Hehe, stijlvol opgelost weer :)
|
Zo Peter, wist helemaal niet dat je een Spijltje had!
Gaaf zeg, succes met je project :) Blijf het even volgen ;) |
Mooie spijl hoor Peter, mooi doppie ook...
|
Hehehe....
Wat voor "wiel"is dat precies? wat is het modelnummer :) |
All times are GMT +1. The time now is 04:10. |