Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Jan zijn canada jetta .... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=44052)

Tjaap 20-09-2008 23:33

enige 112 pk gt op kenteken in NL???? wtf Marc had er een en alleen op het forum weet ik er nog 3....
en westmorelandfront is 85 only... lekker jaren 70 idd.

Alberto 21-09-2008 06:35

# nieuwe orginele rood/zwarte achterlichten :screwy:

ook onzin , komen uit mijn oude rode jetta :D

tiefflieger 21-09-2008 10:11

Lijkt me ook niet dat deze voor zo'n prijs verkocht gaat worden...
Was zelf al blij dat ik er de helft voor kreeg.

Ik hou het voorlopig lekker bij mijn Vento, super fijne auto en een keer zonder problemen en mankementen;) .

breadfan83 23-09-2008 21:11

Wel leuk om te zien dat ik al een jaar of twee word aangevallen voor mijn commentaar op prijzen, en de laatste tijd schijnt heel het forum die kant op te gaan.

Jullie zijn het zelf schuld door al die achterlijken te geven wat ze willen, en ook nog vrolijk mee te doen. Heb hier meer dan eens velgen voorbij zien komen die voor meer weg moesten (en ook weg gingen) dan ik voor al mijn auto's tezamen heb betaald.
En als ik zie wat hier op 't forum soms voor de kleinste scheet gevraagd wordt, vraag ik me af of het wel terecht is hier op de prijs van een Jetta van de andere kant van de oceaan te mopperen.

En ook hier wordt alles net iets meer bijzonder gemaakt dan 't is, en de koper die zo gek is jouw prijs te betalen maakt het ook weer net iets duurd... eh... specialer. Hij heeft het immers van jou geleerd. ;)

Maar goed, vraag en aanbod, de euro, bla bla.
We maken alles zelf veel te duur en mekkeren er achteraf samen allemaal over als we het zelf moeten betalen. Kan me nog voor de geest halen dat ik die "zeldzame" dingen uit de VS haalde en ze hier verkocht voor amper de helft van de gangbare prijzen hier. En nog werd er afgeingeld. Maakte ik de zooi opeens allemaal duurder werd de prijs betaald die ik er voor vroeg.

Hoe duurder de prijs van iets, hoe meer het product die achterlijke prijs waard lijkt te zijn.
Bijna 4.000 Euro voor een Jetta... dat zijn bijna 10.000 oude Guldens!

JettaPowerrr 24-09-2008 12:25

Ik heb hier niks aan toe te voegen. :D

Veel mensen waren wel in voor "snel geld". Nu is dat geld bij de meesten op, en zijn alle "leuke" dingen te duur.
Ik zie mezelf toch wel als een echte Jetta-liefhebber, maar ik hou de kerk toch wel in het midden. Ik heb heus leuke Jetta's gezien, en een goede met wat optie's is me ook wel wat waard, maar echt niet boven de 2.000,- eurie. Dan hebben we het immers ook al over 4.500,- gulden, een kwart van de nieuwprijs, voor een auto van minstens 15 jaar oud. :screwy:

Overigens heb ik ook de indruk, dat de markt een beetje in elkaar zakt. Steeds meer "liefhebber-auto's" komen te koop, en staan vaak voor langere tijd op een nieuw baasje te wachten.

Het zal me benieuwen hoe de markt zich ontwikkeld. Maar ik doe er niet aan mee. ;)

evilnyntje 24-09-2008 12:34

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Wel leuk om te zien dat ik al een jaar of twee word aangevallen voor mijn commentaar op prijzen, en de laatste tijd schijnt heel het forum die kant op te gaan.

Jullie zijn het zelf schuld door al die achterlijken te geven wat ze willen, en ook nog vrolijk mee te doen. Heb hier meer dan eens velgen voorbij zien komen die voor meer weg moesten (en ook weg gingen) dan ik voor al mijn auto's tezamen heb betaald.
En als ik zie wat hier op 't forum soms voor de kleinste scheet gevraagd wordt, vraag ik me af of het wel terecht is hier op de prijs van een Jetta van de andere kant van de oceaan te mopperen.

En ook hier wordt alles net iets meer bijzonder gemaakt dan 't is, en de koper die zo gek is jouw prijs te betalen maakt het ook weer net iets duurd... eh... specialer. Hij heeft het immers van jou geleerd. ;)

Maar goed, vraag en aanbod, de euro, bla bla.
We maken alles zelf veel te duur en mekkeren er achteraf samen allemaal over als we het zelf moeten betalen. Kan me nog voor de geest halen dat ik die "zeldzame" dingen uit de VS haalde en ze hier verkocht voor amper de helft van de gangbare prijzen hier. En nog werd er afgeingeld. Maakte ik de zooi opeens allemaal duurder werd de prijs betaald die ik er voor vroeg.

Hoe duurder de prijs van iets, hoe meer het product die achterlijke prijs waard lijkt te zijn.
Bijna 4.000 Euro voor een Jetta... dat zijn bijna 10.000 oude Guldens!

Ik val je nog steeds aan :) Vraag en aanbod :tongue:

martiepartie 24-09-2008 12:46

die grijze jetta is wel heel erg mooi..

tiefflieger 24-09-2008 18:57

De zwarte US was behoorlijk mooier, en zelfs die is niet weggegaan voor het bedrag wat nu voor de grijze GT word gevraagd ;) .

Erik 24-09-2008 19:01

Vind er geen bal aan...

Jurgen Santana 24-09-2008 19:17

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
De zwarte US was behoorlijk mooier, en zelfs die is niet weggegaan voor het bedrag wat nu voor de grijze GT word gevraagd ;) .

De US in CDN uitvoering ;)

breadfan83 24-09-2008 19:44

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Ik val je nog steeds aan :) Vraag en aanbod :tongue:

Vraag en aanbod heeft de hobby wel een beetje stuk gemaakt. ;)

evilnyntje 25-09-2008 10:19

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Vraag en aanbod heeft de hobby wel een beetje stuk gemaakt. ;)

Maakt de jacht op koopjes nog uitdagender ;)

lager 27-09-2008 11:09

Quote:
Originally Posted by martiepartie

idd :thumbup: en verkocht ook

lager 27-09-2008 17:21

Quote:
Originally Posted by martiepartie

idd. en verkocht ook

zilver-edition 28-09-2008 21:35

altijd een andermans auto afkraken :shake: :screwy: . de jetta gezien en is erg netjes. zeker voor 84. en vonden er blijkbaar meer want hij is verkocht,

JettaPowerrr 29-09-2008 12:43

Er is altijd wel een zot te vinden die de hoofdprijs betaald. Aan de andere kant, we weten niet wat er werkelijk betaald is, natuurlijk.
Het afkraken van een goede auto is nergens voor nodig. Maar men moet wel gewoon de kerk in het midden laten, toch?

tiefflieger 29-09-2008 16:18

Er word niks afgekraakt toch ?
Mensen uiten alleen hun mening dat +3000 euro veel te veel is voor deze Jetta...

En zilver edition, was jij niet degene die in het MP gedeelte een topic aanmaakte over een 35i met leer, airco, schroefset, 16" enz. voor 2350 die je schandalig duur vond ;) ?

zilver-edition 29-09-2008 19:31

idd maar dat is een heel andere soort auto als die mooie jetta lijkt me. blijkt ook wel nu hij al verkocht is. maar goed ieder zijn ding. en zijn mening .

zilver-edition 29-09-2008 19:34

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Er word niks afgekraakt toch ?
Mensen uiten alleen hun mening dat +3000 euro veel te veel is voor deze Jetta...

En zilver edition, was jij niet degene die in het MP gedeelte een topic aanmaakte over een 35i met leer, airco, schroefset, 16" enz. voor 2350 die je schandalig duur vond ;) ?

idd maar dat is een heel andere soort auto gerold etc. als die mooie jetta lijkt me. blijkt ook wel nu hij al verkocht is. maar goed ieder zijn ding. en zijn mening .

zilver-edition 29-09-2008 19:40

[QUOTE=tiefflieger]Er word niks afgekraakt toch ?

valt mij gewoon op als er een nette auto,s te koop staan [mischien wel netter als wat mensen zelf rijden]

er altijd wel een paar zijn die wat hebben aan te merken op de advertentie. of op de auto. of op de persoon. of er een d of t staat. maar mischien zie ik het verkeerd. vind dat een beetje jammer.mijn ervaring is. de meeste die dat zeggen hebben zelf een auto wat niets is.

maar neem even een biertje dat lijkt me beter. zal er niet meer op letten :D

All times are GMT +1. The time now is 22:33.