![]() |
Mijn aanbod staat nog steeds. Mooi 25 foto's van trekken en over 5 jaar, wanneer het superzeldzaam en gezocht is, posten. :D
Zo, 4e pagina voor een G R A T I S product. :screwy: |
Quote:
ga het op de brand buld gooien Arnaud ....doet ff wat meer zeer :D |
Precies, het zou eens te redden zijn. :D
|
Quote:
deze meneer laat het ook af weten ..... :screwy: het worden er 5 denk ik .....voor een gratis product maar ik hou vol ...die het op komt halen is een held :D |
Quote:
nou ik bood je 25 ,ik zei dat ik niet dood ging van 30 tientjes. :) en aan jou de keus was wat je ermee wilde doen had opzich wel interesse maar jij zei lekker opstoken :D dus ligt toch aan jezelf |
Quote:
ga geen discussie voeren voor 5 euro beste man zeker niet als ik jou mail dat ik voor het zachte dash 30 euro wil hebben , en je de rest voor niks krijgt ... en als jij dan 25 euro bied . stook ik het liever op .....want dat kreeg je toch gratis ;) en het zachte dash blijft toch wel liggen ... als je het nog wil hebben zou ik snel zijn want word er beetje flauw van ... 4 pagina's voor iest wat gratis is . foto's moeten mailen enz enz .... 5a6x heen en weer moeten mailen ...om niks het is nog af te halen tot 31 dec , voor wie het wil hebben . over een jaar . moet je er om zoeken want je komt het bijna nooit tegen ;) en gooi er nu maar een slot op AUB |
All times are GMT +1. The time now is 19:35. |