erg leuk projectje en proficiat met je rijbewijs ;)
|
hey martine en auke ziet er goed uit jammer dat jullie het niet kunnen redden voor het V.A.G treffen van ons op 8 juni.
maar je komt toch wel met je eigen zwarte?? en wat de kleur betreft volgens mij hebben jullie me het al verteld!! wordt een pittig golfje kwa kleur en interieur(super trouwens) past volgens mij wel bij je Martine! nou we spreken elkaar vast wel weer eens mocht je nog kleine onderdelen nodig hebben laat he tmaar even weten dan gaan we weer even zoeken op zolder!! en nee toch steeds geen vader!! groetjes! |
daar zijn we weer,
de laatste weken niet erg veel gedaan aan de auto, de bodem is voor een 3e kaal. verder is er niet veel gebeurt. audivwfreak : tuurlijk komen we met de zwarte naar burgum. |
hallo forumers,
we zijn weer aan de slag met de golf. de bodem is inmiddels kaal en we zijn begonnen met lassen. zal nog ff wat fotootjes maken van de werkzaamheden die volgen dan binnenkort. |
Mooi dat jullie weer aan de slag zijn :thumbup:
|
nog ff off topic
ben sins vorige week in het bezit van mn rijbewijs :cool: ben er 2 keer voor geweest en de 2e keer ben ik dus geslaagd :) rij nu eerst lekker in onze vento rond tot dat mn golfje klaar is. |
Gefeliciteerd! hoop dat je golfje snel klaar is want een Vento is ook niet alles ;)
|
Gefeliciteert met het halen van je rijbewijs, volgens mij heb ik je vorige week nog in de vento gespot??
|
Emiel : vento is makkelijk voor de koopjes zit een grote kofferbak achter ;) :D
fryslan driver : klopt moest ff naar leeuwarden |
hier zijn dan een paar fotootjes
binnen kant van de wielkast links achter rechter binnen scherm achter bij de vulhals de wielkasten verbreed hier een aangepast stoel frame zodat als ik in de auto zit ook nog over het dashbord kan kijken en nog een fotootje van de bodem |
hier wwer een paar fotootjes van de vorderingen
Reservewiel: Roest achter bij de uitlaat: |
succes ziet erg goed uit....een hoop werk nog maar komt zeker goed.
|
zo dit topic ook maar weer es updaten.
het las werk is zo goed als klaar. vanavond gaan we de bodem verder kaal maken en schuren. zal nog ff wat fotootjes maken van de vorderingen. |
hier de fotootjes
de wielkast randen zijn verbreed, een nieuw stukje dak goot, parafaanplaat is weer dicht, nog een gaatje bij de achterbank dicht gelast en roest van het voor front verwijderd |
gisteravond de bodem verder helemaal kaal gemaakt en in de owatrol gezet.
aankomend weekend gaan we de bodem verder behandelen. als dat verder allemaal klaar is kunnen we beginnen met het afplamuren van de wielkastranden e.d. :woowoo: zit weer vordering in het werk. |
Gaat al de goede kant op :thumbup:
|
goed bezig
nog veel te doen Martine ...doe Auke wel wat ? :D |
alberto... Auke doet alleen maar het werk aan de auto, ik heb de zware taak om dit topic op peil te houden :D
|
nog ff een fotootje van de kale bodem
als de owatrol is uitgehard kunnen er een aantal laagjes primocon op. |
Quote:
mooi werk toch ...laat die vent maar zweten :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 07:58. |