Ik vind het gewoon zonde dat je niet eerst alles netjes maakt en dan pas aan bijvoorbeeld airride begint.
Die gaatjes in de achterklep bijvoorbeeld, die even dichtwerken is zo gedaan, rood stukje lak eroverheen is ook de kosten niet. Beetje half werk in mijn ogen.. Daarbij is de auto idd niet mijn stijl, ik vind dat je enige accesoires bij de lijnen van de auto moet kiezen. Ronde vormen op je auto, ronde bumpers, enz enz. Maar het gaat erom dat Arie hem zelf mooi vind, ik hoef er niet in te rijden of er dagelijks tegenaan te kijken. Mijn polo was toendertijd een heel stuk soberder en clean gestyld, dat vind ik nu eenmaal mooier, en beter bij de polo passen. Arie is wat meer van het uitbundige lijkt me. Maar dit topic ging over airride, en dat ziet er leuk uit, maar ik had hem dan ook echt plat op de grond willen kunnen leggen, en zo te zien zijn de wielen hier de beperkende factor. |
Ik heb expres eerst airride genomen, azangezien ik een paar drempels tegn kom in mijn wijk. En aangezien de Polo hiervoor 85/70 verlaagd was snap je misschien dat het vrij lastig was. Als ik eerst alles netjes maak, de bodykit monteer en laat spuiten heb ik grote kans dat ik de bodykit aan gort rijd op de drempels. dan kan ik dus weer opnieuw beginnen.
En hij kant makkelijk tot aan de grond, maar niet met 7J rondom. Als ik mijn G40 BBS eronder gooi dan zet ik 'm makkelijk met de voorbumper op de grond. |
Quote:
als je het hele topic doorleest zie je dat niet iedereen zo reageert, dat wilde ik even kwijt. maar snap je punt goed. |
mensen laten mekaar niet echt in hun waarde... hij tuned ze auto op zijn manier, en dat vind ik juist goed. Je auto tunen doe je toch voor je eigen? niet voor een ander?
|
Quote:
uhuh :rolleyes: |
Leuke auto niet mijn smaak maar ieder zijn ding toch gaaf zo,n airide nog nooit gezien op een polo.
greetz golf3freak |
airride is super verder leuke wagen niet mijn ding maar succes er verder mee
|
Raar topic dit.
Ik lees het net even door, vanaf pagina 1.. Zou รบ ook eens moeten doen. Binnen de eerste 20 postings komen er wel geteld 4 (!) reacties langs die geheel en ongenuanceerd negatief zijn. posting #9, #11, #17 en #18 ( ik noem geen namen: zoek zelf maar op wie zichzelf niet in de hand houden). Pagina 2; niets aan de hand, het een en ander wordt genuanceerd, en zonder ongefundeerd af te kraken gaat 't topic verder. Pagina 3: halverwege (#47) wordt nog even aangehaald dat er op pagina 1 een aantal personen alleen maar kunnen zeiken... d'r komen nog wat opmerkingen voorbij , een knipoog ( #56) en ineens breekt de pleuris weer uit (#57).. Ja: AryX komt met verbouwingen aan die niet iedereen hier zelf zou uitvoeren; weer eens wat anders. Nee: Dat betekend niet dat je daar geen commentaar op mag hebben. Het is ook niet verplicht commentaar te hebben. Als iemand zichzelf niet in de hand heeft (en niet veel verder komt dat schijthok), dan zet hij/zij zichzelf al genoeg te kakken,. Zoals AryX al zelf meldt: schelden kan iedereen: gefundeerde kritiek leveren is wat anders. Zoek je wat te rellen? Ben je uit op ruzie? Verkeerde adres. Lees 't topic nog maar eens goed door: Het duwen en trekken kwam eigenlijk niet voorbij posting #19. |
All times are GMT +1. The time now is 18:49. |