![]() |
idd wou net zeggen die dingen werken echt super
ook voor boutjes in dynamo enzo echt super |
Let je wel op met die bumper, krijg je snel krasjes in de kunststof als je zo gaat werken. :)
Succes met het verder demonteren. |
Eindelijk!!!!!!!!!!!
De lader is eraf. Heb mijn broer maar even meegenomen. Die heeft wat meer geduld :D Maar goed. Met een hamertje en een klein beiteltje heeft ie ze allemaal los getikt. Bij 1 moest ik een stukje uit de ladersteun halen omdat we er anders niet bij konden. Foto,s volgen nog wel. |
Hier even een paar foto,s.
Broer hard aan het werk :mrgreen: ![]() Inkeping gemaakt om de laatste bout er uit te halen. ![]() Eindelijk :D ![]() ![]() ![]() Huh???? :ehh: Waar komt die scheur vandaan?? ![]() ![]() |
Hijs dr iig af :D
|
Ja eindelijk.
De G-Lader is van 1998. Zelfde jaar van import van de G60. Ik wist namelijk van 1 van de vorge NL eigenaren dat het blok is gereviseerd en er toen een hagelnieuwe lader op is gekomen. |
wel mooi wat rommel door heen gekomen als ik de verdringer zo zien
zitten gewoon deuken in de wanden |
Quote:
Ja klopt. Gelukkig zijn de buizen naar de inlaat schoon. Er ligt wel een heel klein beetje in de IC, maar dat is minimaal. Heb geluk gehad dat ik maar 20km/u reed. Was het met 140 op de snelweg dan was de motor ook aan gort. |
Quote:
die scheur ? , te strak aangedraaid gezeten ? komt vanaf dat gat lijkt het ? ,of iets er tussen gezeten wat er niet hoorde .. ? iig veel suc6 , maar zijn de laders nog nieuw te krijgen ,of zijn er nog alleen revisie laders. |
@peter88.
qouten hoeft niet hoor. Wordt alles zo dubbel ;) G-Lader zijn sinds 2001 of 2002 niet meer nieuw leverbaar via de dealer. Wel zijn er bedrijven die nog wel nieuwe hebben liggen die ze hebben gekocht via de dealer. Maar dan betaal je gauw 1500 euro. Bij de dealer was het €2250,- ex meende ik. Weet het niet zeker hoor. |
1350euro nieuwe lader bij ruudsvwshop... op ebay nieuwe 1499euro..
die verdringer ziet er indderdaad niet goed meer uit zeg!!! open luchtfilter erop gehad of zo. |
Quote:
nee geen open luchtfilter :eek: De stukje die tijdens het vastlopen van de lader zijn ontstaan zijn via de verdringer naar de IC gegaan. Zo komen al die krassen en deukjes erin. |
schoon maken domi en kan er weer een andere lader op.
en kan je weer rijden. |
Quote:
dan zit je intercooler ook vol kan die ook schoon gemaakt die metaal deeltjes zitten (IMHO) in je hele lucht aanvoer want dit komt niet in 1 keer los , dit heeft al een paar km lopen slijpen voor de lader is geknakt |
Quote:
Of niet. ;) |
zou hem maar goed schoon maken .
|
Quote:
wat denk je zelf nu je de verdringer ziet van binnen ;) |
Quote:
als je zo ziet zit er echt veel troep in de intercooler de verdringer is echt goed in gelopen. |
Komt wel goed jongens ;)
Binnenkort rijdt ie wel weer. |
Zaterdag even een G-Lader halen.
0KM na revisie. Dus hopelijk rijdt volgend week(end) de G60 weer :) |
All times are GMT +1. The time now is 12:42. |