![]() |
Quote:
KR uit elkaar aan't schroeven... of tenminste... een poging tot. :stupidme: |
Quote:
Doen jullie dat zo :screwy: Ik hebt dat vorige week nog gedaan alleen dan met het juiste gereedschap :D :thumbup: Toch veel succes. |
Quote:
Dus jij hebt wel 'n ronde bouten dop? :screwy: Het is in ieder geval los. |
Zo auto gewassen en route uitgeprint. Dus kan straks aanrijden. Blijft toch wel droog hoop ik, dus komt goed :D.
|
de hele dag nog geen wolkje aan de lucht.. dus het zal wel droog blijven denk ik!
de eerste mensen zijn al onderweg :D |
Had gezegd dat ik kwam, maar dat gaat niet door. Ben bezig met koppakking vervangen van de Polo dus helaas :(
|
Tja.... heb een half uurtje geleden een bericht gehad waardoor ik HELAAS ook niet kan komen :(
Iig veel plezier vanavond en ik kom een andere keer zeker ff cheke daar in Brabant! |
Quote:
Gewoon mee doorrijden, je zou de eerste niet zijn op de meet die met een kapotte pakking rijdt... iemand die zich nog die flap van de eerste meet herinnert? :screwy: Succes in ieder geval Arne. Mijn taxi isser, tot zo allemaal! :D |
Kan ook weer niet, auto is helaas nog niet klaar.
Volgende keer beter hoop ik... |
ik kan vanavond helaas ook niet zijn wat dingen tussen gekomen
|
Net terug, was weer leuk in het feesthok van de Mc Donalds met een voorstelling van opgeschoten Oss-boers-sc00tha's tuig ;)
|
ja, dat waren wel een partij kansloze gasjes zeg.. onvoorstelbaar
het was in iedergeval weer gezellig ja! |
Ze hadden wel 'n gave traktor! :thumbup:
"Bedankt voor 't broodje!" Als dat 't meest opwindende is dat bij die jongens gebeurt heb ik zwaar met ze te doen. |
Ja, arme jongens :(
Ik kom de volgende keer met m'n Civic trouwens! Dik laag in de goot zetten :cool: |
Quote:
Nee Gijs, Civics meeten niet, die stranden. ;) |
Ik hoop er de volgende keer bij te zijn
|
Quote:
Op het moment van schrijven werd de kop gevlakt, dus doorrijden was vrij lastig geworden :D |
In Oss maak je het allemaal mee, met de traktor naar de MC Donalds! :giggle:
Leuke avond, helaas was de opkomst een beetje mager naar mijn smaak. Mijn bijdrage van de avond, |
Het was een gezellige maar koude meeting en mijn Golf heeft de introductie goed doorstaan, geloof ik.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:21. |