![]() |
Ziet er goed uit man! :)
|
Quote:
De auto of zn vriendin?:D |
Heeeeel mooie foto's man! Echt een superkar!!
Schroefsetje vind ik iets te: de Golf ligt wel erg laag:D maar das persoonlijk he;) Echt een heel mooie en strakke bak!! |
Quote:
ik denk de auto :tongue: |
Netjes stijn !! echt een super gaaf bakkie!!! veel plezier ermee en NOOIT meer weg doen!!
|
Quote:
Dankje 'erik-jan' (stond op zijn werkpak) :D Allicht gaatie niet meer weg :P |
Update!
Schroefset CHECK Matten CHECK Nieuwe oude orginelen radio CHECK Nieuwe moterkap (zoekende) Rechterspiegel verweideren CHECK Alarm met startonderbreker je kent t wel CHECK Middenconsole is er al uit, komt een orgineel ding voor terug CHECK Ik ga een setje 13" orgineel staal ophalen zo :) Stijn |
Nieuwe foto's....non-check. ;)
|
Zow even een update!
Stadverlichting in de knippers! Dikkesubwoofer in het dashboard :D En ik heb 165 55 13 banden besteld voor op het staal! krijg weer last van hoogtevrees:) |
Quote:
Gertjan stond er :tongue: haha! nog een straler gevonden gisteren?? |
Quote:
Heb wel een setje 15inch pirelli,s voor je. Staat super onder de type 1. |
Leuke bak ....alleen je moet ff de zijkapjes van de achterste bumber omwisselen. Ze zitten net verkeerd om. Zie foto onder.
[IMG] [/IMG] |
Er zijn 2 bandjes gekomen van de 4... lekker dan, de andere komen morgen of maandag!
De eerste 2 bandjes er maar vast op gedraaid, staaltjes zijn opnieuw gespoten (zelf en snel) Hier een fotootje van het monteren, foto's van het resultaat volgen als ze er alle 4 op zitten! Stijnus in actie ![]() |
:screwy: Zo kan je net zo goed geen broek aan doen he :D
Goed bezig Stijn. |
die banden gaan vast super staan. mooi wagentje is het!
|
sexy m*therf*cker!!
|
:lmao:
Stijn in actie! :rock: |
:D Mooie bouwvakkers-decollete
|
Quote:
das geen bouwvakker bilnaat... :D das de mode in oss broek op half 3 onderbroek hoog :D |
zo met het kofferdakrekje en pirelli velgjes was de auto stoer :cool: .
jammerlijk heb je m zo niet kunnen/mogen overkopen. |
All times are GMT +1. The time now is 13:53. |