![]() |
helemaal mee eens.. ligt aan de wagen zelf.. heb zelf de dikke variant :rolleyes:
![]() |
Dunne bumpers zijn echt prachtig op een mk2, maar alleen als hij ook goed verlaagd is.
Anders is het geen porum vindt ik! |
Even deze thread gebruiken om een vraag te stellen.
Zelf heb ik dunne bumpers op men jetta, de zij-/stootlijsten op de deuren heb ik eraf gehaald. Maar zou ik graag eens spatbordverbreders plaatsen om te kijken of het wat is... Bestaan er zulke spatbordverbreders voor dunne bumpers zonder de stukjes zijlijst van op de gardebou aan vast? |
Gardebou? Wasda?
|
spatbord, zijscherm,... :D
|
Wel om verder on-topic te blijven zou ik kiezen voor US bumpers :D .
Deze zijn of lijken dikker dan dunne bumpers en toch dunner dan dikke bumpers :screwy: . Een mooie oplossing zo :rolleyes: |
ik vind dun ook veel stoerder staan hoor
|
Tsjah, tis een beetje tweestrijd..... :screwy:
Op de Golf wil ik straks misschien ook dunne bumpers...... En op de Jetta vind ik de dikke bumpers icm mistlampen prachtig staan..... |
is allebei prachtig :D
maar ik ga toch voor dikke bumpers ;) |
absoluut dun!
maar ben dan ook van de oude stempel way day betreft ;) |
Ik vind ze allebei mooi, en zoals het al werd geschreven, het hang van de stijl van de auto.
|
Kan allebij :P maar alsk moet kiezen ga ik voor Dikke uiteraard :D
|
en ik zeg de dunne bumpers
|
Ligt idd aan de stijl van de wagen maar persoonlijk zeg ik, dunne bumpers :thumbup:
|
Denk dat de velg inch ook wel belangrijk is bij de keuze. Bijv. 16 inch met dikke bumpers en 14 inch met dunne en natuurlijk plat op de grond. En zonder g60 randen. Als je oldskool wil gaan moet je het ook echt orgineel houden!
|
Ieder zn eigen smaak idd maar vind de dunne bumpers mooier op de wat oudere autos staan en de dikke bumpers op de wat jongere autos .
:thumbup: :thumbup: |
Bij mij is de knoop doorgehakt. Ik heb een GTI 16V met dikke bumpers bj91 en een GTD met dunne bumpers en dikke stootlijsten.
Dit vind ik een ideale combinatie als je niet kan kiezen tussen dikke en dunne:-) |
die is idd dik, alleen jammer van die embleemloze grill, past totaal niet bij deze auto vind ik. |
Quote:
Is een andere besteld , komt goed. |
Ik geloof dat ik dunne met bbs spoilers het mooist vindt :D
|
All times are GMT +1. The time now is 08:32. |