Begint het weer een auto te worden!
|
Quote:
ja gelukkig wel :) |
Hallo mensen...
Ik heb een lange tijd niets gepost maar in de tussentijd hebben we niet stil gezeten:D hier de updates.. |
Mooie blonde dame die aan die kever sleuteld :woowoo: :thumbup:
|
wat ik echt afbreuk vindt aan een kever zijn liggende koplampen en een korte kofferklep. doe dan ook een lange klep of staande koplampen.
|
ieder zijn smaak levis....
bedankt voor de leuke reactie;) |
Quote:
M'n vriendin is idd aardig enthousiast ahaha :D :thumbup: |
ik zie toekomst plannen :D
dikke witte polo plat op zijn bek en staal of nobbes :D p.s die kakkerlak moet lager :thumbup: |
Hey iedereen..
Ik heb nog even aan de binnenkant van de keev bezig geweest |
:giggle: Daar wordt je vrolijk van! :D
Beter dan standaard zwart!!! :thumbup: |
Die deurpanelen zijn geinig! Zo gekocht of zelf gemaakt? Indien het laaste het geval is; hoe? :D
|
zijn gewoon de orginele panelen met tafelzeil of folie er over heen geplakt
maar het ziet er zeker wel stoer uit gr mike |
Goed bezig hoor. Gezelligheid alom in de kever. En de deurpanelen zijn ook erg leuk ;)
|
Quote:
Hey gijs.. Ik heb tafelzeil gekocht in deze bloemenprint. Daarna de originele deurpanelen ontvet en ingespoten met spuitlijm.. Daarna het zeil inspuiten en dan plakken maar:) Eigenlijk heel simpel en goedkoop, ik heb 3 meter gekocht voor €15,- en het was precies genoeg... |
Hey Mensen..
Ik had deze week vakantie en ben als een speer er tegen aan gegaan samen met mijn vader.. De keev is helemaal geschuurt en daarna gespoten. Dit was echt een drama! De kompressor heeft het tijdens het spuiten begeven met als gevolg mega veel druipers:( De volgende dag hebben we het besluit genomen om hem te rollen.. Een kant en het dak moet nog over en de andere kant is zo goed als af... Hier het resultaat (ben er erg trots op wat m'n vader er van heeft gemaakt!) |
|
Wel balen van die compressor man, maar het ziet er zo wel leuk uit hoor. :woowoo:
|
Thnx ;)
|
leuk!
komt de 2e kleur er nog op of zie je er vanaf? |
Quote:
Ik vindt hem persoonlijk best gaaf zo.. Ik denk dat het een kleur blijft wat vindt jij? |
All times are GMT +1. The time now is 09:54. |