![]() |
Ik wil niet lullig doen, maar het heeft mij 2 uur (en 2 wringijzers) gekost met de witte toen. En dat was ook gewoon op straat :slap: :D
|
|
Quote:
Ik neem aan dat je dit bedoelt :D |
Inderdaad Chris, sleutelen zul je, haha ;)
|
Quote:
1. Lul wat minder, ga sleutelen. Volg je eigen advies op. :thumbup: 2. Ik heb nooit zo'n probleem met wat offtopic. 3. De afgelopen paar weken ben ik nauwelijks op het forum geweest omdat ik het druk had en heb met andere dingen. Dan kom ik dus ook niet toe aan de auto. 4. Ik heb de auto niet noig tot nieuwjaar, dus als ie dan klaar is is het goed. 5. Bedankt voor je bijdrage... :rolleyes: |
Quote:
Waarom meent men toch altijd op zulke opmerkingen te kunnen reageren, tis een statement, slikken en doorgaan, smoesjes zijn voor heaumeaux.. Ik sleutel niks, ben te gaar en te lui... |
Quote:
Heaumeaux. :rolleyes: |
Quote:
Jups, interesse? ;) |
als de limburgse fractie zich nu eens samen pakt dan kunnen we met een paar man aan je buis trekken.....;) wat zeg ik nu....
|
Quote:
Neen dank u, maar misschien dat Dave even aan je buis wil trekken. ;) |
Synoniemen voor heaumeaux
darmtoerist:D nu maar weer on topic :thanks: |
:offtopic: :rolleyes:
Zijn de homokineten al vervangen (of uberhaupt binnen)? Ben best bereid om te helpen, of overdekte sleutelruimte aan te bieden. |
Quote:
Je bedoelt toch heaumeauxkineten? :D |
Quote:
Proest :woowoo: |
Quote:
Besteld zijn ze al lang, die Duitser laat alleen nogal op zich wachten... :screwy: |
Topic mag eindelijk een slotje hebben. :D
Erik bedankt voor de hulp en put, en de anderen bedankt voor de tips en een paar leuke pagina's off topic. :D Op naar de volgende panne... |
All times are GMT +1. The time now is 10:09. |