ow dus je bent eigenlijk nog maar een broekie marco :D
|
Quote:
yup zelfde hier, en hoe ik daarvoor op vwforum kwam weet ik al helemaal niet meer? |
Quote:
Jij moet helemaal je .... houden, want ik weet dat je in elk geval jonger bent als mij.... :D |
kom Schelemans PAK HEM
|
Ben er op gekomen op zoek naar een leuke 2e auto... Ik weet niet eens meer hoe precies, volgens mij via een Golfje... Maar plotseling toch een Kever gekocht. En daar heb ik maar een jaar of 10 over nagedacht... :wink: (Over het kopen van een Kever op enig moment, bedoel ik dan.)
Arne |
gegoogelt
|
ik ben 23 Marco, februari pas 24
maar '99 zou wel kunnen kloppen Ed. Heb m'n Golfje gekcoht op dezelfde dag dat ik m'n rijbewijs haalde (uit de viavia. eerste de beste gebeld en gekocht (domme ik)) en niet lang daarna op dat forum terecht gekomen. (via clubs.nl dat weet ik nog wel) |
Tijdens mania zij je dat ik hier een moest kijken geloof ik.. Nadat we pure alcohol gedronken hadden, dus ik weet het allemaal niet meer precies.
|
Quote:
het is als ik en niet als mij ;) en ik ben 21 dus zoveel scheelt het niet ;) |
Quote:
Ik (VeeDubber aka Hans) was nummer 18 op het forum van Michel V. En als ik me niet vergis was dat omstreeks januari 2000... Dat waren inderdaad nog eens tijden. Wat ik wel leuk vind is dat veel van de die-hard Clan van toen, hier zich weer verzameld heeft. Had in die tijd ook een site bij Clubs.nl VW Team Extreme was dat. Inmiddels al lang ter zielen. Maar net als Marco ben ik hier terecht gekomen via het corrado-forum -> VWforum -> VW Scene -> Volksforum.com Tering ik wordt al oud :redface: |
oude forum was ineens weg blabla bekend verhaal.
maar hier heb ik t wel naar mijn zin, al post ik niet veel nuttigs maar toch. goed forum hiero |
ook van deze kant idd, ouwe forum weg............toen hierheen, daarom hebben de meeste ook dezelfde "join date" in de hoek staan: Dec 2003, toen was de omschakeling van: oude uit de lucht -> naar -> deze tijdfreter ;):D
|
Quote:
volgens mij is het: 'dan ik' en niet 'als ik' en 'als mij' :D" |
hmm, anders aangevinkt, tja, dan mot je wel ff wat neerkalken :D :o .
Ff denken, ben euh 29, eind 2003, begin 2004 klapt het oude forum ( zat daar vanaf maart 2003) en daarna eigenlijk blijven hangen op de "doorstart" van het oude forum. Kom af en toe hier ff buurten, techniek en old-scool spreeekt me aan en dat vind je vooral HIER :cool: !!! Voor de rest vind je me daar. Ben beleidend Team VW-Speed.nl lid. Verder..... geil op Type 1 - speilbussies :D :D :D :eek: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Googlen op school zoeken naar een leuk gti'tje.
vwforum bood me toch niet helemaal waar ik naar opzoek was :biggrin: . Eerst een tijd mee gelezen toen vanwege de gezelligheid toch maar aangemeld! and now here to stay and never leave again :tongue: |
ik via een e mail die ik kreeg van vw scene ofzoiets dacht ik en dat was toen oude forum en toen die foetjie was kwam ik hier terecht :D
|
Ik kwam me eigen auto tegen in de Meeting foto's op dit Forum,
ja en dan kan je niet anders dan jezelf aanmelden toch :) |
ik eh kwam tommy en cabrio16v tegen op een meeting en het ontbrak hun op dat moment niet aan overtuigingskracht. dus vandaar. ben trouwens nog maar een jaartje besmet met het vw virus, en heb het afgelopen jaar mezelf haast dood gepost op het vwforum. maar heb de afgelopen weken gemerkt dat het er hier lekker serieus aan toe gaat als het moet. Je krijgt tenminste een nuttig antwoord over nokkenassen of carbs!
|
Via de Belgische keverclub.
ps hoe krijg ikattachmentid=2135&stc=1 zo'n foto erbij geplaatst. |
linksklik op de attacment onder je post. Dan in het nieuwe vester de adresball copieren. dan: [IMG]..... hier het adres plakken.... [/IMG]
|
All times are GMT +1. The time now is 05:21. |