Duurt niet lang meer....
|
Quote:
welke maat hebben te brede wielen? uitsteken buiten de wielkas? |
Wij gaan lekker de week voor de officiele week,lekker rustig en nette auto's kijken.
Geen gezeur ,en de prijzen zijn nog lekker laag:) Maandag gaan we weer lekker naar huis ,gaan jullie dan maar lekker los daar:);) Had ik al lekker gezegd:) |
Quote:
Voor het zingen de kerk uit ;) Een deel van MIVW gaat trouwens wel tijdens de officiele week. |
hoi
hoe ke je daar een slaapplaats krijgen bij wie moeten we reserveren of waar kunnen we terecht |
Quote:
Ik denk dat je daar nu een half jaar te laat mee bent...................... |
bwa je vind altijd nog wel plaats daar ze ter plekken
er is nu al volk daar http://www.vw-page.at/gallery/index...01052008&page=1 |
Allemaal locals:):):)
|
Ben er dit jaar helaas niet bij. Te druk met huis en bruiloft.
|
Vandaag de autotrein geboekt voor het vrouwtje en me zelf, van Düsseldorf naar Villach op 16-05 en 22-05 weer terug.
Ook de in rij kaarten om door Reifnitz te rijden zijn binnen gekomen van de week,ook die van mijn maatjes, alleen IK heb er niets meer aan, jammer jammer. :cry: Want de in rij kaart staat op kenteken genoteerd, en wij gaan eerder naar huis omdat je met vaste dagen zit,voor vertrek van de trein. Ik ga niet meer met de MK1 maar met de MK5, de 1 is nog niet helemaal tip top in orde. Nog een paar daagjes, en het is zover, we hebben er nu al zin in. |
Kenteken van je toegangskaart kun je daar ter plaatse aan laten passen (bij het gemeentehuis/vvv kantoor in Reifnitz. Wel natuurlijk, voor dat de meeting begint...
Als alles goed gaat, zit deze jongen volgende week, om dit tijdstip, aan een koude Gösser :tongue: |
Quote:
Hoi Christiaan, Bedankt voor de tip, ik denk dat ik dit dan wel ga proberen :thumbup: Zit hier nog kosten aan dat je weet. We gaan toch gelijk op Maandag ons geschenk ophalen die we bij de kaarten hebben gehad. En ik begrijp eruit dat je dan toch daar ook in die omgeving zit. (aan die koude Gösser :D ) |
Quote:
Ook wij hebben er zin in, 5e keer alweer! Ik zou volgend jaar graag met de kever gaan, samen met nog wat kevers en golfjes 1. Nu zitten we eraan te denken om dan ook de trein te pakken, ivm brandstof verbruik en de snelheid berg op van de gemiddelde kever... Zou je me kunnen vertellen waar je de trein geboekt hebt, en wat hier de kosten van zijn? En heb je dan een slaap coupe, of gewoon een zitplaats? Alvast bedankt voor de info! |
Quote:
Hoi busser, De trein heb ik geboekt bij www.dbautozug.de voor 525 € 1 auto met 2 personen, en hier is de korting vanaf.(120 € ) En dit betreft een Couchetterijtuig voor 5 personen, alleen we hebben dus wel kans, dat we bij andere mensen zitten. Deze Couchetterijtuig kun je overdag zitten en s'avonds (s'nachts) het zit gedeelte veranderen in slaap gelegenheid. Ik weet het is best prijzig maar we gaan voor de eerste keer en we willen de afstand eerst zo even beleven, en als we later met de MK1 gaan wil ik het toch weer zo doen. Maar bij een groep van meer dan 2 auto's moet je contakt opnemen met het callcenter van dbautozug.de En geen auto's 9 cm van moeder aarde,10 gaat nog net, of je moet air hebben maar dat is tegenwoordig een vloek geloof ik :D Hier wat prijzen: Düsseldorf / Villach Villach / Düsseldorf 1 auto en 2 personen Enkele plaats in couchetterijtuig, compartiment met 5 personen HEEN 346,50 € Enkele plaats in couchetterijtuig, compartiment met 5 personen TERUG 346,50 € Slaaprijtuig met douche en WC, 1 compartiment HEEN 586,50 € Slaaprijtuig met douche en WC, 1 compartiment TERUG 586,50 € Slaaprijtuig met douche en WC, 2 compartimenten HEEN 986,50 € Slaaprijtuig met douche en WC, 2 compartimenten TERUG 986,50 € Maar je moet zelf maar eens kijken want het is ook seizoen gebonden, het is zeer uitgebreid, ook qua prijzen. |
Thanx, hier kan ik wel wat mee!
Moet zeggen dat het toch nog wat duurder is dan verwacht. Maar goed, dit jaat eerst maar weer eens rijden, gewoon met de mk1 cabrio. Zondag ochtend rond 5 uur vertrekken, dan zijn we rond 17.00/18.00 uur precies op tijd voor het diner in oosterijk! |
De rit hoort gewoon bij Worthersee:P is zelfs leuker vind ik want je komt regelmatige andere vw-gekken tegen!:D
|
Is ook waar, maar met een kever met standaard 1600 blokje, ben je berg op, naar mijn idee niet echt snel...
En daar door een soort van rijdende weg versmalling voor achterop komend verkeer. Helemaal als er dan ook nog eens een aantal kevers achter elkaar aan de berg op kruipt! Het moderne verkeer is nu eenmaal rapper, en niet iedereen kan het waarderen dat je daarmee de berg op kruipt. Want laten we eerlijk wezen, niet alles wat je onderweg voorbij komt is op weg naar de Worthersee... Wellicht dat we heen binnen door rijden, er een aantal dagen over doen, en alleen terug op de trein, al is het maar om het materiaal te sparen. Maar goed, dat zien we volgend jaar wel, eerst maar eens info verzamelen en vooral er dit jaar WEER een feest van maken! |
ja oke, maar de meeste duitsers/oostenrijkers hebben daar wel begrip voor dat je niet zo snel kan:P (gewoon planken:D) en je moet daar gewoon maling aan hebben, want anders zou je nergens heen kunnen met de kever omdat je dan het verkeer ophoud...
|
nee hoor, in ons eigen platte landje, kan ik aardig mee komen! :thumbup:
Maar als er mensen zijn met ervaringen over het met een luchtgekoelde richting de see touren, dan hoor ik het graag! |
Quote:
Dit is voor ons de eerste keer dat we gaan, we willen eerst even de afstand aanvoelen, want het is me toch wel een lange rit. Voor de volgende keer willen we met de MK1 en dit is maar een 1.1 voor in Nederland gaat dit redelijk goed, maar voor 1200 km berg op en af, en laag aan de aarde wil ik mij zelf en het vrouwtje dit niet aandoen. :D En als er nog meer vw-gekken zijn die er zo over denken, dan zien al die vw-gekken elkaar ook wel bij die trein, al die gekken in 1 colonne op de trein, en 1 colonne van de trein. :D Maar zoals zo vele dingen OOK hier zijn de meningen over verdeelt: Uitgerust aankomen of de kul-af aankomen Onderhoud (slijtage van je auto) Op het gemak genieten van de omgeving. De brandstof voor de MK1 1.1 En heel de rit van Nederland naar Oostenrijk met een club lijkt mij best vermoeiend, zelf ben ik een persoon die alles in de gaten wil houden om iedereen bij elkaar te houden, 1200 km gaat mij denk ik behoorlijk nekken. Ik weet daar moet je je zelf overheen zetten, maar het zit nu eenmaal in mij, en zeker voor de eerste keer. En ik wil de rit zeker nog een keer mee maken, maar nu nog even niet. :thumbup: En er zullen ook wel nadelen aanzitten, maar kan zo 123 niets bedenken. ;) (de prijs misschien :redface: ) Groetjes, Patrick. |
All times are GMT +1. The time now is 11:30. |