dat een nieuwe apk gelijk betekend dat de olie verwisseld is, inclusief de rest van een grote beurt..
|
Quote:
vandaag de auto van mn vriendin opgehaald... remcilinders achter lek, 1 remtang naar de knoppen, alle remmen op... in juni gekocht met verse APK... erg typisch altijd... |
Dat ploaties in je signature werken!
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQCMGkEY2c7GI8m7bntv3PLYSqlKVWUUJ7CMZXDTWztEfQ2dR mY3ePp26RfFK67!8aER!54ZPd6EtK*bwBnOvZQnw9wncIKC1tn uzH8ZFQaNfpeCIzmrgQ/P?dc=4675614729971391672[/img] |
Quote:
Supergoeie positng! Geen richting aangeven op rotonde's is de grootste ergernis van de hier opgenoemde :thumbup: |
LOL@sjampoo :giggle:
|
Quote:
:iamwithst - Dat iedereen denkt dat een auto van 8 jaar al een oude bak is en dat hun mond open blijft staan als je zegt dat je (jongste) auto 20 jaar is... |
Dat de afstand Utrecht-Friesland 5x zo lang is als de afstand Friesland-Utrecht... ;)
|
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
klinkt bekent ;) !! gr. Martijn |
-Dat Jelle 20 golfjes 1 uit 1975 heeft
-Dat z'n fototoestel waarschijnlijk nog steeds kapot is. |
Quote:
:lmao: |
Quote:
http://www.marktplaats.nl/index.php...D%253D%26df%3D1 :D |
Quote:
whahahahahha so true..so true |
Quote:
\ arnaud for president! :thumbup: |
Quote:
Quote:
Dat getuningd een engelse werkwoordsvervoeging is, en t merk Volkwagen heet. |
Dat een Volkswagen golf 19E een exclusieve uitvoering is, met 1900i motor (En ze dan ook nog zo aanbieden op marktplaats...)
|
Quote:
dat 19" er ineens erg klein uitziet. |
Ha ha, dit thread is da shizzle :D
Hier nog een paar gillers...... Dat als je 300pk uit je golf2 weet te persen je chassis krom gaat trekken en je voorfront afbreekt :screwy: dat heb ik echt van iemand gehoord :D Dat als een auto net APK gekeurd is dan is ie tip top in orde :D Dat als je bij een merkdealers werkt heb je verstand van alles :screwy: En dat je vriendin het niks vind om het in de poeper te krijgen :offtopic: :screwy: :D Als ik te ver ben gegaan hoor ik het wel ;) :D |
Bwhahaah Stoo you rule
Dat tunning het sneller maken van een motorblok is :D |
Quote:
:thanks: :thumbup: Oh ja, was ff deze vergeten: Dat Opel ook autos maken :fingered: |
All times are GMT +1. The time now is 02:37. |