hhahah dan zal ik het wel laten weten :D
|
Quote:
vind ook super idee. kutwielen weer op zolder :D en dan lekker zondagje cruisen :thumbup: |
|
haha zkr mooi filmpje :thumbup:
|
ja de volgende x moete we met zn 3e gaan..
|
vanmiddag ff snel wat foto's gemaakt.. wle slechte kwaliteit, moest met paint kleiner maken maja. Zo staat hij er nu bij;
Ziet er niet zo super netjes uit.. moet grondig gewasse worden :D maar dat komt in het weekend wel weer |
Ziet dr goed uit, goed werk, nette dinge aangepast! Vooral de 1e foto (L)
Ma wak meteen dan afvraag...zo laag is mooi maar heb jij nooit last van drempels e.d?? Heb zelf namelijk me golf ook lager (Nie zo laag als jouwe ) ma heb dan al dak soms de grond raak.. |
zal morge es mete hoe hoog:D
|
hij raakt idd vaker een x de grond, maar dit is echt alleen de lip die dan schuurt. verder nog nooit met het cartel over de grond gegaan. Er is prima mee te rijden, het klinkt alleen altijd heel ernistig als hij schuurd, iedereen kijkt altijd om als ik over een bult ga. Maar aan alles raak je gewend!
wie mooi wil zijn moet pijn lijde ;) |
ohja eneee let niet op de knippers.. die moete nog vervangen worden :D
|
Morguh, heb net ff gekeke maar de mijne staat 6,5 - 7 cm boven t asfalt!
Vin de laagte bij jou echt dik dr uit zien!:thumbup: |
ja er is prima mee te rijden, dus wat houd je tege :D zakke met die bak dan maar!
|
Heb m nu zo staan..
|
die kan best nog wel een stukje zakke toch? alleen opletten dat de wielen niet aan gaan lopen.
|
staat er mooi
bij heb mijn rijbewijs weer terug dus mischien over maandje fotoshoot maken :confused: als ik dan nog mijn rijbewijs heb :tongue: en had gezien dat je helemaal op het begin nieuwe uitlaat had gehaald. waar heb je die besteld? groeten ron succes ermee |
heej
was er net ff langs gereden maar staat er erg mooi bij :thumbup: maar hoeveel cm ligt die lip nou van de grond? en jammer dat je wat schade had aan bestuurderskant op de bumper maar verder top auto :thumbup: we zien ons wel een keer groet Ron :thumbup: |
je de bumper moet idd een keer een nieuwe voor komen, maar alles op zn tijd. Ligt nu idd behoorlijk laag, durf nie te zegge hoe laag precies. Maar lager is echt niet meer te doen, dit gaat nog net :D Ma trouwens wel ideaal dat je je rijbewijs terug hebt :thumbup: kunne we een keer met zn 3e toere.
ohjaa en uitlaat heb ik toen besteld bij lasaulec venlo. ik dacht €180,- voor eind demper. Ma we kome elkaar binnekort vast wel een keer tege, nu je weer mag rije ;) groet joris |
Updatje:D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |