|
je pakt hem grondig aan zie ik! deze auto verdient het om een goed baasje te hebben en nog vele jaren te kunnen rijden :wink:
suc6 met je project.. laat maar iets weten als ik hem in het echt kan bewonderen |
Je kon het toch niet laten om effe wat foto's te posten hè. Gelukkig maar. :D
't Ziet d'r allemaal al heel goed uit Sander. Ben benieuwd wanneer ze klaar is. De plannen klinken in ieder geval super. Dat ding wordt weer als nieuw, als niet beter. Veel succes d'r mee, ik ga dit topic volgen. |
@stefan: gezien de historie van deze auto (31 jaar oud en ca. 92.000 ori km's op de klok, stilstaand sinds '94, laatste apk in '96 voor zover ik heb kunnen achterhalen) moet deze auto een beetje in ere worden gehouden en niet als daily te worden afgeragd.
@chris: ik zal best foto's blijven plaatsen alleen eerst geen plaatjes van het complete eindresultaat (en zover is het ook nog lang niet). Het is gewoon prachtig klussen aan deze auto. Uitlaatspruitstuk bouten en moeren die (bij wijze van spreken) los vliegen als je er tegen aan blaast, nergens roest, 31 jaar oud en bijna nieuw, heerlijk sleutelen! De bedoeling is om hem voor de VAG meeting 2008 in Burgum klaar te hebben, dus ik heb nog wel even! Ik houd u allen met veel plezier op de hoogte! bedankt voor de reacties! |
Hij ziet er nog goed uit voor z`n leeftijd! Succes er mee!
|
leuk detail. de auto is van sept '76, de e30's van maart '77. Schelen in leeftijd nog niet eens een half jaar van elkaar. nu op den duur nog eens op zoek naar een setje fuchsen, lijkt me ook wel kickuh!
|
Quote:
De foto's+verhalen van het restauratieprocess zijn toch ook de meest interessante?? Foto's van auto's die klaar zijn, zijn niet echt interessant, alleen voor de showpikken onder ons :D |
Quote:
:rock: |
Maar weer eens een korte update mijner zijds... Ik heb toch maar de motor en bak er uit gehaald. Zo kan ik hier ook maar meteen alles even goed aanpakken (bijv. nieuwe koppelingsplaten, drukgroeplager, etc vervangen). Nu kan ik het blok en de bak ook veel eenvoudiger schoon en toonbaar maken. Inmiddels ben ik ook bezig met het wegwerken van de kabelboom want die wil ik zoveel uit de motorruimte hebben. Mn broertje zal de overbodige gaten in de motorruimte dichtlassen zodat het 1 en ander er wat cleaner uit gaat zien. Schroefsetje hoop ik over een maandje te kunnen bestellen. Hopelijk dan wat foto-materiaal!
|
Wow die scirocco's met verlaging en dikke velgen zijn vet!
|
dit moet ongeveer de look worden (alleen nog iets dikker, iets lager, chrome en andere kleurstelling uiteraard. de auto blijft diepzwart, harten van de e30's uiteraard goud.)
|
Quote:
dis in feite wordt het een totaal andere auto :D die witte is wel erg vet overigens, ben benieuwd .. tof project! |
Wat een giga-mooi lijnenspel heeft dat model toch... :) |
Blijft een cool model, en al helemaal in het wit :D
|
Quote:
sterker nog, het IS een totaal andere auto... ;) :D dit weekend weer een flinke doos onderdelen gescoord met o.a. gele koplampen! Ook een splinternieuwe kamei luchthapper en onderspoiler uit '77. Deze ga ik waarschijnlijk niet monteren maar het is wel heel leuk om te hebben :D Ook zat er een middenconsole bij het met volt- en tijdsklokkie. Weer volop leuke accesoires gescoord dus!!! :D :D :D |
Wow...die witte...damn die is echt heel dik! weet je zeker dat je zwart wilt? :D
|
ja, geen metallic lak, gewoon diepzwart. Wacht maar tot hij klaar is Henk,.. ik hoop dat je dan die opmerking terugneemt ;)
|
Lol:d
|
nette bak, net dit topic gevonden :)
die zwarte ziet er nieuw uit |
Zwarte auto / gele koplampen / BBS E30 :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:58. |