Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Inhouden 16v (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3392)

OakgreenVR6 13-09-2004 10:40

Quote:
Originally Posted by Bolletje
Bij mij denk ik dat het de luchtweger is. Als ik aan de stekker loop te kutten doet hij het een hele tijd Perfect( Vraag niet waarom) en na een paar keer stoppen (om te tanken bijv) Gaat hij weer vaag doen. Dus ff kijken of we een andere kunnen fixen. Gegroet

Als je er eentje nodig hebt, dan zeg je het maar. Ik heb er nog eentje los liggen en hoef er niet veel voor te hebben.

Bolletje 13-09-2004 22:08

Heej Dubstreme Toppie!!! Ik denk dat dat het is. (Ik hoop het)Mail me ff anders je nummer als je wil!!! Je zou me er echt blij meemaken. Hopelijk is dat het!! En anders moet ik maar weer ff brainstormen!! En als er nog wat op komt bij mensen roep het maar he!! Ik weet het echt niet meer!!
Groeten en bedankt tot zo ver allemaal !!

P.s. Dubstreme mijn mailadres = bolletjewilt@hotmail.com . Ik hoor je wel!!

VolkswagenRacing 13-09-2004 22:45

En als dat het is, zet het hier even neer :)

En dan heb je er vast nog wel 1 liggen ;) hahahaha

Bolletje 15-09-2004 19:57

Even een updte: Heb het nog niet kunnen proberen met een andere luchtweger. Dubstreme had een goede prijs gemaakt en me indrdaad gemaild ( Nog bedankt!!!) Alleen deze was voor een KR en dat past niet op een PL!! Ben nu aan het kijken voor een voor een pl zodra deze erop dit en is afgesteld horen jullie het !! Gegroet Bjorn

Tjaap 15-09-2004 20:07

Bol, doe iedereen ff de groetjes van me, en als Willar z'n Caddy heeft kom ik weer ff langs

VolkswagenRacing 15-09-2004 22:08

Owkay.. alvast bedankt dan :)

Bolletje 21-09-2004 10:36

Zaterdag heb ik hopelijk de luchtweger. Dit weekend was ik op het circuit en dus heb ik nog niks kunnen regelen. A.s. Zaterdag heb ik een afspraak met een maatje van me. Achter bij zijn vaders bedrijf kuknnen we er hopelijk een regelen om even te testen. Jullie horen het nog!!
groet

Bolletje 26-09-2004 15:24

Even weer en update. Van het weekend weer aan het golfie geklust. Nieuw oliefiltertje, verse olie. en natuurlijk de andere lucht weger. Co afgesteld en testen maar!! NO WAY!! Hij houdt nog steeds in terwijl het co perfect stond. Toen nog het een en ander geprobeerd maar neej hoor niente. Nu ga ik maar systeemmatisch elke sensor in het blok vervangen en hopen dat het dan gaat lukken.

iemand nog ideen?????

Groet Bjorn

VolkswagenRacing 26-09-2004 18:08

hahahaha.. en ik heb alle sensors al vernieuwd :) Maar probleem blijft.

heb je trouwens de spinnenkop vervangen?

VolkswagenRacing 26-09-2004 18:10

Denk dat ik het dan maar in de richting van de computer ga zoeken :S

Iemand eerder last gehad van een "versleten" kapote comp?

Bolletje 28-09-2004 08:00

heej man. Ja die heb ik ook al geprobeerd. Misschien mag de comp van een maatje ff proberen om te kijken of het daaraan ligt. Zo heb ik wel al het een en ander uitgesloten maar het duurt lang. Konden ze maar gewoon uitgelezen worden.

Groet Bjorn

Ron21 28-09-2004 08:05

Ik had eigenlijk een soort gelijk probleem. Vorige week heb ik een nieuwe halgever geplaatst en dat scheelde aanzienlijk. Afgelopen zondag naar duitsland ook nog een blik injectie reiniger erin gekieperd en hij ging steeds beter lopen. Ik heb eventueel nog wel een computer liggen dus als je even wil testen hoor ik het wel. ;)

Bolletje 28-09-2004 08:58

Heej heej is dat van een PL!!! En als dat zou kunnen dan hoef ik hem niet uit die van me maat te halen!!!!!!! Waar woon je???
Groet Bjorn van der Wilt. PM me anders je nummer ff

Allart-Ghetta 28-09-2004 09:21

Quote:
Bij mij denk ik dat het de luchtweger is. Als ik aan de stekker loop te kutten doet hij het een hele tijd Perfect( Vraag niet waarom) en na een paar keer stoppen (om te tanken bijv) Gaat hij weer vaag doen. Dus ff kijken of we een andere kunnen fixen. Gegroet

Ik heb nog een PL (je hebt het over een stekker, een KR heeft dat niet dus vandaar) luchtweger/brandstofverdeler liggen volgens mij, stuur maar een berichtje als je interesse hebt.

Bolletje 28-09-2004 20:59

Zoals je in het topic kan lezen heb ik die al geprobeert!! Maar hartstikke bedankt voor de hulp!!
Groeten Bjorn
ps Ron De comp zou ik wel graag willen proberen

Bolletje 19-10-2004 16:47

Heej mensen ff weer een update over de status van mijn wob!
Helaas (voor mij ) kan ik niet melden dat ik het al gevonden heb. Het duurt nu wel errug lang maar helaas heb ik gewoon niet meer tijd. De planning voor deze week is het vervangen van de onstekingmodule. oftewel het kleine vierkante kastje op het regelapparaat ook wel bekend als tz schakelapparaat. iemand die mij hier aan kan helpen? Heb namelijk nog geen andere kunnen regelen!!
nr is 191 905 951 B

Als iemand mij aan een goede kan helpen graag!!!

Groeten Bjorn

Ron21 19-10-2004 17:51

de comp en schakelapp heb ik wel liggen

VolkswagenRacing 19-10-2004 18:28

Ik heb een compleet nieuwe ontsteking bij de dealer gehaald, maar probleem is niet verholpen.

OakgreenVR6 19-10-2004 21:09

Quote:
Heej mensen ff weer een update over de status van mijn wob!
Helaas (voor mij ) kan ik niet melden dat ik het al gevonden heb. Het duurt nu wel errug lang maar helaas heb ik gewoon niet meer tijd. De planning voor deze week is het vervangen van de onstekingmodule. oftewel het kleine vierkante kastje op het regelapparaat ook wel bekend als tz schakelapparaat. iemand die mij hier aan kan helpen? Heb namelijk nog geen andere kunnen regelen!!
nr is 191 905 951 B

Als iemand mij aan een goede kan helpen graag!!!

Groeten Bjorn

Bjorn,

Waar moet je (ook alweer) vandaan komen? Anders kun je er wel even eentje van mij proberen op je auto.

Bolletje 19-10-2004 21:37

Heej Ron21 ik pm je!!!
En dubstreme, alweer bedankt voor de moeite. Ik moet uit omgeving Rotterdam komen! Das nog al een eindje van hilversum vandaan he?

GRoeten Bjorn

All times are GMT +1. The time now is 00:47.