Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   mark041 mk1 gti (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32774)

steven16v 21-11-2007 12:02

Quote:
Originally Posted by mark041
nee het was de bedoeling dat er eerst een 8v in kwam.. maar dat was 3x niets, blok was behoorlijk gaar dus nu hebben we gekozen voor een 16v

het blok heeft nog niet gelopen sinds ik hem in bezit heb.
heb nu alles verzameld om hem in te gaan bouwens zoals een aangepast spaghettispruitstuk etc. het is nu de bedoeling dat we of aankomende zondag of de zondag erop beginnen met inbouwen.

maar ik ben pas 2x niet meer na school geweest! eerste keer ziek en de 2e gistere niet omdat me pa in het ziekenhuis was opgenomen. vandaar.

Mocht je nog onderdelen nodig hebben. Heb een heel zolder vol mocht je iets te kort komen.

Dat is minder van je vader

Marcski 21-11-2007 12:20

Quote:
Originally Posted by René
2e topic van je? :D

ik heb ze maar samengevoegd ;)

Gijs 21-11-2007 18:26

Ik wist niet dat een Focus zoveel gewicht mocht trekken :tongue:
Coole Golf in ieder geval :cool:

mark041 21-11-2007 20:27

ik was me oude topic helemaal kwijt dus ik dacht ik maar even een nieuwe aan! hartstikke bedankt voor het samenvoegen :thumbup:

@steven16v. is goed ik zal het in gedachte houden. maar als het goed is heb ik nu alles wel compleet... ik spreek je toch om de week dus dat komt wel goed!

@gijs. ik ook niet :D maar hij hield het goed vol!

en de rest bedankt voor de positieve reacties!

weet iemand trouwens of cupra remmen en blokken ook 4x100 op ene as van een golf1 passen??

mark041 04-12-2007 00:29

weet niemand dit verder??

mark041 26-12-2007 02:30

misschien weer een kleine update... zit er nog over te twijfelen :-o .

aangezien ik het interieur op de schop wil nemen gelijk.. het pirelli interieur eruit en dan retro kuipstoeltjes erin (halve maantjes) in het leer.
maar nu kwam ik het volgende tegen:
een witte hemel... doen of niet doen. heeft iemand ervaring met witte hemels. of het snel vies wordt of niet etc

en dan in combi met zwarte zeteltjes..
en als je de achterbank eruit haalt en er verder niets voor terug zet mag dit dan voor de apk??

Edition-Blue 26-12-2007 09:12

Ik zeg het witte hemeltje mooi laten zitten.
Staat super soow !!

Emiel 26-12-2007 10:44

In principe wordt zo'n hemel niet vies, je zit er toch nooit aan. Lekker laten hangen zeg ik! Ik denk dat het wel mag voor de APK, ik zou niet weten waarom niet, ik had ook een mk1 met racekuipen en verder niks. Dat was geen probleem.

Pewi Vwteam 26-12-2007 14:26

ja zeker mag dit voor de apk heb toen gebeld en bij de rdw zijden ze van wat er niet in zit kun je ook niet afkeuren dus geen enkelprobleem!

arcomk1 26-12-2007 15:45

Inderdaad, als je de achterbank verwijdert heb je simpelweg geen zitplaatsen meer achter, en kunnen ze je auto daarop niet afkeuren. Wat er niet is, hoeft niet goedgekeurd te worden... Heb zelf precies hetzelfde in mijn golf, en op voorhand al geinformeerd bij de heren van het apk station.

steven16v 26-12-2007 17:30

Zo'n hemel wordt niet vies hoor. Heb dezelfde hemel in mijn golfje zitten. Heb zo te zien ook de zelfde kleur golf.

mark041 26-12-2007 22:13

ok mooi dan wordt het dit hemeltje, nu nog opzoek naar een stel leuke kuipjes en een koper voor me pirelli interieur.. maar dat heeft nog geen haast.

trouwens de golf op de foto is niet mijn golf... maar van de verkoper van de hemel :)

mark041 28-12-2007 12:57

kreeg net de foto's van de bbs velgen.. ze worden opgeknapt en ze zijn nu in kleur gespoten en de randen zijn geschuurd en moeten gepolijst worden.

hier alvast enkele foto;s van de velgen. het is geen orginele kleur van de bbs rm maar een eigen keuze kleur :D

Pidi 30-12-2007 16:59

Nice ride and nice rims... Apk zonder achterbank is indd geen probleem. Bij auto's vanaf '99 of 2000 ben je verplicht om bij de apk de achterbank gemonteerd te hebben. Waarom? geen idee!

Het viel mij ook op, dat je je wagen achteruit op de kar hebt gereden. Kijk uit, kijk uit... want je hebt een hele verkeerde druk op je trekhaak (tip van huishoudelijke aard).

Succes met je project, ik ga deze zeker volgen.

mark041 23-01-2008 21:31

het is weer even stil geweest maar hierbij weer eens een update...

het blok ligt er nog steeds niet in :( daarom hebben we nu een daily gekocht
het is een rode golf mk2 uit 1991 geworden een gti 8v, gelukkig geen afgetrapt ding.. hij ziet er opzich nog netjes uit met rondom een g60 bodykit

helaas wel alles in het donker.. en van crap kwaliteit maar om je een idee te geven zijn ze goed zat ;)

en gelijk een nieuwe update voor deze golf gehaald.. heldere kruiskoplampen.

en de 2e update! voor de golf1
jaja eindelijk de velgen zijn klaar
zaterdag worden de banden erop gelegt en dan komt ie ze afleveren!

hierbij wat foto's:

nu nog wachten op een kennis van me... zodra hij z'n sleutelruimte heeft gaat het blok erin!

laat jullie meningen maar weten!

corrado-usa 23-01-2008 21:35

nette velgen zal super netjes staan.

gti-er 23-01-2008 21:40

dikke wielen hoor!! zien er echt super uit!!
en dan nog niet over de auto gesproken!! :cool:

Erik 23-01-2008 22:19

Wat zijn de maten van die BBS?

mark041 23-01-2008 22:22

bedankt voor de reacties..

maar de maten....de eerste foto is van de 7,5J velg de laatste 2 9j

arno Derby 25-01-2008 12:30

Hee kerel

Dat golfje had ik nog niet gezien van je.

Mooi ding man!

gr

All times are GMT +1. The time now is 15:48.