Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Turbodiesel mk2 new daily project! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32157)

Alberto 22-07-2007 09:50

open wel even een topic in off topic ipv deze te vervuilen

http://www.volksforum.com/forum/sho...50372post450372

leef je uit louw :thumbup:

SlimMasterShady 22-07-2007 12:28

Mooie Golf is het geworden! Zakken zal hem inderdaad veel goeds doen;)

Jettameister 22-07-2007 12:30

Wat moet mn daar nog op zeggen Wytze ....

NICE !!!

jettaracing 22-07-2007 13:01

Ja!!, hier de 1e foto's van de verlaging ,al zat het weer niet echt mee vanmorgen......

En natuurlijk de andere velgen ,want met de azev's (7,5x17 et20 ) dat paste echt niet om de randen ,dan kan ik niet eens meer sturen :screwy:

Maar gelukkig heb ik altijd nog wel wat leuks liggen op de plank (sja laten we zeggen,..... Luxeprobleem :tongue: )

Al met al wel leuk om te zien dat hij van dit .

Naar dit is veranderd !

Ebut 22-07-2007 13:04

Stukken beter :eek:
En hele verandering inderdaad :rock:

:thumbup:

GerardMkIIVR6 22-07-2007 13:29

Quote:
Originally Posted by voklswien
maar oke die ehhhh ruitenwisser achter moet ff weer om hoog
we zitten toch niet op het vw forum nivo of wel :screwy:

Ik weet nog wel een tijd dat we hier allemaal incl jij ;) met de achterruitenwisser plat reed en ook nog van een punto de meesten dus zo lelijk was dat ook weer niet :D

Maar super Wytze zei ik vorige x al mooi gedaan.
Jetta rijders gaan voor daily golfen en de Golfen gaan daily jetta rijden houdt ons allemaal lekker verbonden met elkaar veel beter :thumbup:

corrado-usa 22-07-2007 13:31

mooie golf geworden wytze . past er mooi bij de jettas. :thumbup:

Alberto 22-07-2007 13:40

Quote:
Originally Posted by GolfIIVR6
Ik weet nog wel een tijd dat we hier allemaal incl jij ;) met de achterruitenwisser plat reed en ook nog van een punto de meesten dus zo lelijk was dat ook weer niet :D

dacht dat jij wel beter weet :D geloof dat jij me wel kent of niet :thumbup:

staat voor mooi zo ....veel beter
maar kan hij achter niet iets meer zakken wytze ?
ff 1 ring er af of zo

tiefflieger 22-07-2007 13:47

Veel beter zo, met een beetje verlaging.
De Borbet's staan hem ook lekker, mooi setje trouwens :D .

jettaracing 22-07-2007 19:54

Achter is er al een ring minder :D ,maar hij kan nog wel iets lager (heb er gister 4 sets achter onder gehad ,en hij bleef te hoog....),maar de audio moet er ook nog weer in straks ,en daar zullen ook wel de nodige kilo's bijkomen ,en ik heb een hekel aan een 'konthangende' Golf!

Vanmiddag ,want ja ,het regende weer eens hier ,heb ik de golf maar weer eens voorzien van een verse laag meqiuiars ,de lak was toen ik m kreeg namelijk erg mat en schraal ,en ik heb vorige week de auto al helemaal gedaan met de poetsmachine ,en daar werd ie al stukken mooier van ,en hij zit nu voor de 2e keer ,incl alle randjes en binnenkanten mooi in de was!

Ben er zelf al erg tevreden mee :thumbup:

Ferry24 22-07-2007 20:25

mooie wagen zo

JeeWee 22-07-2007 20:42

zozo flink bezig geweest zie ik wel! Inderdaad een stuk verbeterd, leuk om te zien! Succes met je nieuwe daily

jettaracing 23-07-2007 12:56

Ja ,ben vanmorgen weer bezig geweest !

Heb toch lekker vakantie ,en de vrouw was aan het werk ,de jongste van de 2 kids op bed en de oudste was mij aan het helpen natuurlijk!

Maar de golf is achter nu ook lager hoor ! Vond nog een set veren bij m'n vader in zijn 'onderdelenschuur' ,en die bleken toch nog weer iets korter te zijn ! ;)

Dus hierbij de nieuwste foto's :tongue:

Laag genoeg voor dagelijks gebruik ...... :rolleyes:

En natuurlijk had ik de goedkeuring van m'n garagehulp :thumbup:

Misha 23-07-2007 13:39

supervet ding!

Pedaalemmer 23-07-2007 14:06

Heel mooi geworden, lekker orgineel vw gehouden dat gaat altijd goed. Het mooiste vind ik het lakwerk en het kunstof wat een hele mooi glans heeft teruggekregen.
De velgen vind ik helemaal een verbetering!

Ebut 23-07-2007 14:54

Superfoto die laatste :thumbup:

Die Marten krijgt straks een bak waar het hele forum jaloers op word volgens mij :woowoo:

Oane 23-07-2007 18:51

super mooi geworden wytse, complimenten

René 23-07-2007 19:01

Heel erg strak zo!

jettaracing 23-07-2007 19:48

bedankt voor de leuke reacties !Maar nu zag ik de oude gti rijden van het broertje van arnaud ,en die heeft dezelfde lijsten op de deur net als mijn golf ,alleen daar zit nog een rode bies boven !
En ik heb even snel gekeken ,dit is geen plakbiesje maar dezelfde bies zoals op de bumper !

Hier zijn een paar foto's van die auto

Is dit origineel GTi of zo ?
Kun je dit misschien op rol krijgen?
Of Zijn het compleet andere lijsten?

Ik zal van de week eens bij die golf kijken ,want die staat hier bij me in het dorp ,is van het zusje van Ebut namelijk .

Want dat zou het helemaal af maken natuurlijk!

Jurgen Santana 23-07-2007 21:08

BIG RE5PECTAH!!! :kenny:

Dacht eerst kan die dat hok niet beter naar de sloop duwen:D

Maar je hebt er weer een erg mooi exemplaar van weten te maken!! :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 22:46.