Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   RetroMania 2007 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31821)

Erik 29-05-2007 07:12

Quote:
Originally Posted by 64_be
Zeker de terechte winnaar van "Best of Show Watercooled"!!!

Ook zeer vriendelijke inzitters, gezien tijdens de heen- en terugreis,

op de terugweg nog even achter jullie na willen komen, maar moest op mijn mederijders wachten ;) heb je meer gegevens over de blok en pk's??

Was jij dat in die Blauwe Golf 1 ? (heb hier ook nog foto's van zal ze nog uploaden)

Blok info:

- Onderblok golf 3 2.0 GTI
- Cilinderkop van een Golf 4 crossflow (volledig geflowed)
- 45mm Weber carbs
- 286 graden nokkenas
- BMW kleppen
- Mercedes 190D kleppenstoters

Kop en onderblok passen niet op elkaar, hiervoor is alles aangepast. En volgens degene die de kop onderhanden heeft genomen zou het blok tegen de 180pk moeten leveren.
Dit kwam er gister helaas nog helemaal niet uit, blokje heeft na de meet er pas 500 km op zitten :rock:, moet nog fatsoenlijk afgesteld worden op de bank.
Vandaag wordt de auto opnieuw getaxeerd, en te bedenken dat precies 1 jaar terug de gehele motorruimte met blok uitgebrand is heeft ie toch geen slecht werk afgeleverd :D

hajee 29-05-2007 07:32

Quote:
Originally Posted by Stijn

en? gekocht??:D

Marcski 29-05-2007 08:21

als het aan marinda had gelegen wel!

Stijn 29-05-2007 08:24

yep :giggle:

sixpack 29-05-2007 10:13

Was een super meet :cool: ruim 4 uur gereden met de kubel, en maar 1 x hoeven aan te duwen ( warm /start) :D

jeremey had prijs en moest door een defecte accu bij de prijsuitrijking worden weggeduwd, roy bleef op de drempel bij de mc in venray hangen dus die moest ook even geduwd worden , daarna heb ik even met de achterwielen even een spoor voor en op de drempel gezet,$&^$(^ ding ~! :mad:

film moet ik nog even zien op de pc te zetten , geloof dat ik een firewire hum moet hebben ofzo ( als iemand daar info/tips over kan geven graag! )

de dames vonden het ook geweldig dus zeker weer 2 vw liefhebsters erbij :cool:

Thanx mannen en vrouwen van het volksforum team ! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Stijn 29-05-2007 10:16

Jij ook bedankt Peter :)

Marcski 29-05-2007 10:36

zit er geen usb-kabel bij?
als je hem met usb niet aan kan sluiten en je hebt nu geen firewire-aansluiting, dan heb je daar een apart kaartje voor nodig, niet alleen een hub

Viperwin 29-05-2007 10:38

Donders, had geen zin om in de regen auto's te koekeloeren maar aan de foto's te zien geen druppel te bekennen. Dikke spijt dat ik niet gegaan ben, alleen al om de NSU line-up... Volgend jaar maar weer dan. :(

sixpack 29-05-2007 10:57

Quote:
Originally Posted by Marcski
zit er geen usb-kabel bij?
als je hem met usb niet aan kan sluiten en je hebt nu geen firewire-aansluiting, dan heb je daar een apart kaartje voor nodig, niet alleen een hub

nobe... had kaart gevonden maar weet niet of die op mijn pc kan ....

wel prijzig maar ja ....
http://cgi.ebay.de/1394-IEEE-8-Port...1QQcmdZViewItem

anders voeg me eff toe aan msn : pjmclaassen@tiscali.nl

Gijs 29-05-2007 11:03

PCI kaarten kunnen gewoon in je pc. :) Tenzij je nog een 386'er hebt uit 1980 met ISA :tongue:

Marcski 29-05-2007 11:03

Quote:
Originally Posted by sixpack
nobe... had kaart gevonden maar weet niet of die op mijn pc kan ....

wel prijzig maar ja ....
http://cgi.ebay.de/1394-IEEE-8-Port...1QQcmdZViewItem

anders voeg me eff toe aan msn : pjmclaassen@tiscali.nl

LOL, zoiets moet je hebben inderdaad

je staat al in mijn lijst, maar heb geen msn op mijn werk ;)

sixpack 29-05-2007 11:07

ah ;-)

ik d8 al zoiets :-)

jans200 29-05-2007 11:32

Hier staat nog een filmpje van Retromania 2007
Was een leuke goed georganiseerde meeting met een lekker weertje!

filmpje RetroMania 2007

Foto's

Neill_s 29-05-2007 11:54

Quote:
Originally Posted by skitzo
superdag gehad, en idd niets zoals in nederland....
op de heenweg nog een golf1 TDI gespot, nog even met de eigenaar en bijrijder gepraat ter plaatse...
en op de terugweg custombug?? en z'n maat(ben ff je naam kwijt je had eerst een mk2 moda toch?) gespot... ik zat bij Boaz in de caddy;)

Aha, dat was jij dus... Ik denk alleen dat je -Jens!- en mij door elkaar haalt...
Ik reed in de originele rode 65-er en had idd een golf 2 moda. Jens reed achter me met z'n menierood/witte 72 er, hij had eerst een zwarte jetta...;)

Verder inderdaad een supermeeting, gelukkig geen regen! M'n ogen weer uitgekeken. Hamburgers waren super, evenals het ijs. Kortom een topper dus. alleen volgend jaar ook de bezoekersparking maar eens bekijken gezien sommige foto's op Cleaned...

Grz Niels

Mr.Markos 29-05-2007 12:35

is het niet een idee om de volgende keer met meer volksforum wagen bij elkaar te staan? Nou was iedereen verspreid over het gehele terrein

@melly: waren mijn rollingshots nog gelukt? Die foto's heb je niet gepost :redface:

Marcski 29-05-2007 13:16

gaat een beetje lastig als je per model een straat hebt ;)

Lennart 29-05-2007 14:02

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Was weer lekker ijs Klaas!

x2!! Coupe Choc :thumbup:

Mr.Markos 29-05-2007 14:32

Quote:
Originally Posted by Marcski
gaat een beetje lastig als je per model een straat hebt ;)

Je kunt toch aan de organisatie vragen of je met volksforum bij elkaar kunt staan. Gewoon apart van de rest bedoel ik, net als hoe het gister was, alleen dan meer dan 4 wagens ofzo :D
En dan een beetje golf bij golf, bus bij bus, etc.
Of iig de meest bekende auto's van het forum bij elkaar.

@klaas: ijs was idd lekker :)

Beetlefreak 29-05-2007 14:36

Was een erg geslaagde meeting inderdaad! Ontbrak bij de meeste auto's niet aan kwaliteit zeg, :thumbup:
Foto's volgen :)

BBS-roy 29-05-2007 14:39

Mooie meet,was gezellig.

All times are GMT +1. The time now is 16:14.