Quote:
nou ik zou het risico nemen dan :cool: als ze het navragen zien ze dat je een geldig rijbewijs hebt dus..... :thumbup: anders zsm een nieuwe aanvragen kost je alleen boete omdat je het kwijt bent als het goed is ;) |
Eerst maar eens nieuwe bandjes erop, zodat je maandag mee kan naar retro-mania :rock:
|
cker erik....kheb net trouwes pasfotos gemaakt voor nieuw rijbewijs...maar kon bij het gemeentehuis nog niet terecht..maarja retro-mania gaat cker lukke
|
heey mense...ik heb een vraagje he....ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb nu een bewijsje met stempel enz... mag ik daarmee rijden totdat ik mijn echte rijbewijs weer heb??
|
je kan toch ook gewoon je rijbewijs vergeten zijn? Ik heb hem ook niet ALTIJD bij me hoor...
|
Quote:
ik zou het doen , word je aangehouden geef je dat briefje en zeg je ik heb aangifte gedaan maar heb wel een rijbewijs (dit kunnen ze ook ter plaatse opvragen en zo zien dat je wel een rijbewijs hebt (theoretisch dan :D :D ) ) en dan nog in het ergste geval , maar dat denk ik niet , krijg je een prent . dus...rijden man , zeker met dat papiertje :thumbup: grts richard |
:wee: ik heb te horen gekrege dat ik er wel mee mag rijden..:D en morge ff krabbeltje zetten op nieuwe rijbewijs...en dan maandag naar RETRO-MANIA!!!!!!!!!
:wee: |
Quote:
:thumbup: beter man :thumbup: :D |
vandaag heeft mijn jetta voor t eerst mogen genieten van een super vette meeting....reto-mania was echt super, t weer viel erg mee en het was lekker druk.
we reden in een superchille collonne: :) heb alweer zin in de volgende meeting |
oehoeh, deze is echt NIEUW!!! NIET normaal :) Ben er trots op jonge!
|
.
|
:thumbup: vanochtend mn jetta naar garage gebracht en vanmiddag meteen weer opgehaald :thumbup:
zitte 4 nieuwe bandjes op en hij heeft iets met de remmen gedaan(weet eerlijk gezegd niet precies wat) maar hij rolt nu iig weer vloeiend en trilt niet meer :) |
Iets met die remschijven was het toch? (braampje oid)
In ieder geval beter dat hij nu weer soepel rijd, nu nog die verlaging :rock: |
kip aangereden :D
|
en ff mijn volksforum sticker showen:)
:rock: :rock: |
is da geen kalkoen? maar het ziet er wel grappig uit :D
en die sticker is gaaf... ik ga hem ook bestellen:rock: |
Wat zat je onderweg trouwens de hele tijd te ouwehoeren met die slang :D?
|
Die kerel is helemaal verzot op z'n slang. Hij had het er de hele tijd over :D
Hij moet toch wat he, 109 km zonder radio :tongue: Mafkees :rock: |
lol :D
inderdaad. wat moet ik toch zonder die slang. nu zo snel mogelijk wat boxen in de deuren en een mooi radiotje erin. hoef ik niet meer tege die slang te lullen :rolleyes: |
Ik heb evt nog parkers liggen voor je! Dan kan je ze goed vast in je deurpaneel schroeven... wel eerst ff een gat in je paneel snijden dan he!!
(please, verziek je auto niet en bouw het op de originele manier in :D) |
All times are GMT +1. The time now is 22:41. |