Prachtige Jetta Gerben !!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Is echt heel mooi zo en nu twijfel ik of ik die US bumpers wel zou wegdoen natuurlijk.... :rolleyes: :rolleyes: Wil die nette Jetta wel eens zien op 2 Juni :cool: :D :D :D :D |
Vandaag de jetta van Gub weer even onder handen gehad ,even een nieuwe slangflens erop gezet met een nieuwe slang ,en de auto eens even goed gepoetst!
Want daar was de auto wel aan toe ! aanschouw de 1e foto's! :thumbup: Ook zitten de vers gespoten velgen met de nieuwe banden er al onder natuurlijk! Heb er al spijt van ooit deze auto verkocht te hebben ;) |
netjes hoor,wordt wel wat met deze jetta.hoop alleen dat je er niet teveel
laswerk aan hebt :D |
zal inderdaad moeilijk gaan ,m'n laatste lasdraad zit in een mk4 dashboardbalk :D
|
Ziet er weer gelikt uit mannen! Wederom een glimmend monster op de fryske dyken!:D
|
Zo mooi kan dat wit dus toch nog worden! Bedankt Wytze, kunnen we morgen met een erg nette Jetta naar Den Helder ;)
|
Supernetjes weer heren :thumbup:
|
Het was zaterdag idd nog een knappe klus om hem weer helemaal wit te krijgen maar het is erg mooi gelukt dankzij Wytze! Heel erg bedankt.
Op de foto's zitten de wielen er ook weer versgespoten onder, met nieuwe bandjes. |
Net bij Split52 :thumbup: nog een paar leuke matten gescoort:
Groot: http://www.priyantha.nl/rtc-upload/.../matten_003.jpg Ze zijn niet nieuw meer, maar morgen nog even goed schoonmaken en dan lijkt het weer heel wat. :tongue: |
Die Split heeft ook altijd wel wat over. Jij wat Porsche matten, en ik wat wielmoeren. Super toch!
|
Quote:
Weet alleen niet precies wat ie over heeft. Heeft al moeite om te onthouden welke auto's van hem zijn :D |
Ja, maar daar heeft Split zijn maat Michel wel voor :tongue:
|
de loods heeft ook 2 deuren... 1 voor split en 1 voor michel
maar even ontopic in De Helder door de Lange Lens van Lennie: |
Echt super gaaf die jetta, jammer dat ik zondag moest karten. Anders was ik zeker even komen kijken.
|
Die onderste heb ik nog gemaakt met zijn dikke toeter :D Hij reed fijn zondag!!
|
Quote:
Karten is ook leuk :D |
Vandaag de oude grijze vloerkleeden vervongen door zwarte exemplaren (thanx to Nas) en het hemeltje eruit gehaald om deze morgen te bekleden of te spuiten. Daarna nog een paar laatste dingetjes en de Jetta is klaar voor de MIVW meeting zondag!
BTW, hier nog een paar foto's van de Jetta op diverse meetings de laatste tijd: Samen met mijn broer :): |
Ik vind 'm super Gerben.
't lijkt prachtig als je voorbij komt rollen :cool: |
Superstoere Jetta! :rock:
|
Hoogpolig rose tapijt op het hemeltje? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:02. |