Staat erg vet!
|
staat hem goed met het schroefsetje,
en jah dunne bumpers + staal in kleur grijs. |
Zo, ga toch ombouwen naar smalle bumpers, van de week een setje besteld, met rode bies uiteraard. Ook een nieuwe set wielkuipverbreders (smal model), onderlip, keienvanger, onderfront, knippers, etc, etc.
Zit nu nog te twijfelen om nieuwe Hella's te kopen en een nieuwe grille met smalle lamellen en de kruislampen weg te doen...Denk eigenlijk wel dat dat het mooiste is. Origineel, breed, en laag :fingered: |
Zeker doen !!
Zou die Hella's via Hartsant bestellen (kan ook bij brezan), want elders zijn ze niet meer (goed) uit te halen. 70€ voor de 2 maar dan heb je wel spanking nieuw :rock: |
Bij de automaterialenzaak waar ik kom liggen ze gewoon nog in het magazijn, heb t al gevraagd :) Had er vorig jaar ook 2 nodig voor mn Manta (verkocht inmiddels), 19 euro per stuk :D
|
Zo, dunne bumpers zitten erop. Kwam er wel achter dat rechtsachter bij het trekoog een gigantisch roestplek zit, dat wordt een nieuw achter onderpaneel in laten lassen :(
Kan meteen de rand onder de voorruit gedaan worden, daar heb ik ook ernstig last van het roestmonster. Heeft iemand hier een adresje voor in de buurt van Rotterdam? |
Tja, die roestplekken had ik ook. Weet niet hoe het nu zit eigenlijk. Wil ik nog een keertje weer helemaal origineel maken....
|
Dunne bumpers, en nieuwe wielkastlijsten :) Nu nog een andere einddemper |
Zeeeer netjes die dunne bumpers , en idd die einddemper kan nu niet meer
goed bezig |
En iets met je knipperlichten ;)
|
Jah, originele achterlichten met oranje knippers. Probeer dat eens voor de grap! (less is more :cool: )
Gisteren je auto bekeken; super :D Die rat is ook cool :rock: |
Het gaat de goeie kant op zo :D . Origineel met details blijft het mooist :D . Einddempertje idd ff vervangen, en grille met smalle lamellen is ook een goed idee :thumbup: Benieuwd naar meer foto's :D
|
Inmiddels gedaan:
-originele 16v einddemper gemonteerd, eindstukken van 40mm schuin weg onder de bumper. -16v dashboard logo gevonden en geplaatst -originele 16v sleutel besteld, moet nog geslepen worden -nieuw onderfront gemonteerd, nieuwe onderlip (smal model), nieuwe keienvanger -komt weer een BX wisserarm op, huidige Lancia arm staat niet bij dunne bumpers imo. -en vorige week kwam er een pakje uit Duitsland: Heb ze nog nooit eerder op een auto gezien :D Binnenkort nieuwe foto's, auto staat bij de garage voor APK/ nieuw wiellager/ homokineet check /afstellen. |
Goed bezig Arne en binnenkort ook de stoelen er goed in + bijpassende hoedenplank ;)
|
+ achterbank (blauwe Recaro gevonden in nette staat :D), Recaro deurpanelen had ik al, hoef ik alleen nog maar een tapijtje :) Maar dat ga ik dan weer niet doen, mn huidige zwarte vloerbedekking is nog veel te netjes.
|
Héél mooi Arne!
Ben eens benieuw hoe dat gaat staan, vind de stijl erg apart :thumbup: |
En dat was nou juist de bedoeling :D
Ik wil hem een beetje eighties stijl houden. Ben nu eigenlijk wel verplicht om ook Happich klapramen aan te schaffen....:) |
Doen!:D
|
Effe sparen nog :P
|
Het is en blijft de mooiste keur voor een MKII.....
Mijn eerste auto was ook een witte MKII GTI 16v uit 86, dit puur genot voor me ogen....!!!! Succes met de 16v |
All times are GMT +1. The time now is 13:35. |