Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Willem's Edition One G60 project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28792)

Dubweiser 03-05-2007 12:51

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Injectoren reinigen ? Hoeveel km hebben ze gedraaid ? Zou er 100% zeker nieuwe in doen,

En wat kost dat geintje, 4 nieuwe Grijze injectoren ?
zal wel een leuk prijskaartje aanzitten zeker.

Dubweiser 03-05-2007 12:53

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
Eindelijk horen we weer eens wat van onze Willem....

Zeg kerel, zondag nog mee naar de M&G van golfmk2.be? Ik heb nog plaats...

Dat is weer even een tijd geleden ja :redface:

Ik laat het je vanavond even weten, zit namelijk ook nog met een Dodge W200 die we op aan `t knappen zijn en die moet ook dit weekend gespoten worden.

Quote:
Originally Posted by Hazy
je bent goed bezig, het ziet er mooi uit zo!

Wel jammer dat zoiets gebeurd kort na aanschaf...
ik blijf t volgen! keep on the good work!

greets bjorn

Thanks, en dat was inderdaad klote ja dat zoiets gebeurt maar dat komt ook wel weer goed. alleen kijken of mijn portemonee mijn plannen ook nog bij kan benen :tongue:

vwleusden 03-05-2007 12:59

je hebt een pm over de injectoren.

rallyegolf driver 03-05-2007 13:36

Willem, waarschijnlijk heeft Dennis jou een PM gestuurd dat je ze in de States moet halen....

Dan zul je rond een 150 euro voor 4 zitten +/-

rallyegolf driver 03-05-2007 13:39

de zogenaamde Bosch Red-tops hebben 315cc opbrengst. De grijze van VW hebben 310cc ongeveer. Dus dan zit je aardig in de rinchting.

Dubweiser 03-05-2007 18:45

Quote:
Originally Posted by rallyegolf driver
de zogenaamde Bosch Red-tops hebben 315cc opbrengst. De grijze van VW hebben 310cc ongeveer. Dus dan zit je aardig in de rinchting.

Dit staat erbij:

315cc/min - High Impedance
Bosch injector set for 8v 4cyl and Mk2/3 VR6 cylinder engines. Medium-angle single spray cone with good atomization. Frequently rated at 310cc.

Dus ze geven ook zo rond de 310cc dus dat is mooi
zometeen maar meteen even bestellen

Dubweiser 03-05-2007 23:11

Kan iemand mij het onderdeelnummer geven van de grijze Injectoren van Bosch ?
Moet deze eigenlijk hebben om wat andere injectoren te vergelijken

Van de Groene heb ik wel kunnen vinden:
037 906 031D

maar daar heb ik weinig aan.

rallyegolf driver 04-05-2007 08:29

Willem,

om te vergelijken kun je het beste het Bosch nummer pakken: 0280 150 ...

Dubweiser 04-05-2007 12:05

Ja ik kwam er nu ook achter dat deze niet van Bosch waren
heb er nu wel 2 gevonden van Bosch
alleen is het nu 923 of 924 ???

0 280 150 923
0 280 150 924

*EDIT*

Ben er al uit, het moet de 923 zijn...

Dubweiser 08-05-2007 19:04

Zo, vandaag weer wat leuks voor de Wob kunnen scoren.
Met dank aan Nick (gtilunatic) ben ik nu ook in het bezit van een slotloze kofferklepgreep en een bijbehorende pomp zodat ie natuurlijk nog open kan :)

hier ligt `t bij de rest van de spulletjes die ik nog allemaal op de G60 moet monteren.

Ook heb ik vorige week m`n G-lader nog even mooi voorzien van een nieuw lak laagje

Alleen kan ik maar geen originele chip vinden :(
dus ook hier nog even een oproepje:

wie heeft er nog een originele chip voor een G60 liggen met Grijze injectoren ???

1800 16v kr 08-05-2007 20:20

zoek even op google het nummer op van bolku tuning die kan je vast helpen aan de orginele chip

hij stuurt ook op
zit in angeren dicht bij arnhem kweet niet waar je woont

Edition-Blue 08-05-2007 20:24

Ziet er goed uit. mooie spulletjes heb je al voor de golf klaar te liggen.
Succes ermee !!

rallyegolf driver 08-05-2007 21:16

Willem,

ik zag dat Marvin op Corrado-forum.nl al een chip voor je had gevraagd, en daar ook antwoord heeft gekregen....

Dubweiser 08-05-2007 22:43

Quote:
Originally Posted by Dubweiser
Tommenach, nu weet die kerel niet precies of hij wel de juiste chip heeft.

Dat was deze kerel die dat chipje had, hij weet ook niet wat hij nu precies heeft, daarom wou ik graag weten hoe het precies te achterhalen is of het een chip voor grijze injectoren is zodat hij kan zien of hij de juiste heeft

Quote:
Originally Posted by 1800 16v kr
zoek even op google het nummer op van bolku tuning die kan je vast helpen aan de orginele chip

hij stuurt ook op
zit in angeren dicht bij arnhem kweet niet waar je woont

Heb `t opgezocht en zal `m morgen eens bellen, bedankt voor de tip :thumbup:

Quote:
Originally Posted by Edition-Blue
Ziet er goed uit. mooie spulletjes heb je al voor de golf klaar te liggen.
Succes ermee !!

Thanks, en ik heb inderdaad het een en ander al klaar liggen ja, nu maar hopen dat het er ook snel genoeg op, aan en onder komt, maar dat komt zeker goed.

Erik 09-05-2007 07:18

Hey Willem,
Waar heb je die slotloze strip vandaan ?
(Je zou deze toch via de CV kunnen schakelen zodat je dat extra pompje toch niet nodig hebt, of wel ?)

Verder weet je wat ik van de auto vind :thumbup:,
echt een TOP wagen en met de nieuwe verbeteringen wordt hij er alleen maar beter op.
Succes met het afmaken van je wagen. :hug:

Dubweiser 09-05-2007 12:02

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
Hey Willem,
Waar heb je die slotloze strip vandaan ?
(Je zou deze toch via de CV kunnen schakelen zodat je dat extra pompje toch niet nodig hebt, of wel ?)

Verder weet je wat ik van de auto vind :thumbup:,
echt een TOP wagen en met de nieuwe verbeteringen wordt hij er alleen maar beter op.
Succes met het afmaken van je wagen. :hug:

Die slotloze strip weet ik zo ff niet waar die vandaan komt, daar kijk ik morgen even na voor je want ik zit vanavond in de studio van L1 omdat we op tv komen om 9 uur voor de MKB Inovatieprijs.

En dat pompje heb ik waarschijnlijk wel nodig omdat ik anders toch de klep niet open krijg zonder (drukknop) ?
En dat wil ik dadelijk wel allemaal via een afstandsbediening hebben net als de CV en het alarm, maar dat moet ik nog ff uitvogelen hoe ik dat ga fixen, maar ik meen dat tony dat ook zo heeft, dus dan zal ik ff bij hem moeten spienzen hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.

Erik 09-05-2007 12:30

Heb het inderdaad ook al eens gezien, alleen had die jongen het op de ruitenwisserhendel gebouwt van de achterruitenwisser (wisser verwijdert), zo heb je het toch netjes weggewerkt in je wagen.

De kabel ligt toch naar achter toe dus een 12v puls krijg je in de achterklep. Alleen vraag ik me af of je de plus parallel op het pompje van de CV moet zetten of een apart pompje ernaast moet zetten om de klep open te laten gaan.

Heb me ook nog niet volledig hierin verdiept, maar het staat op mijn verlanglijstje.

Zou wel eens willen weten wat voor type greeplijst je hebt want er zijn daar verschillende soorten in (kun je een foto posten van de achterkant van die lijst?? :)).
Je hebt die dure van Cult-society waar het slot nog onder in verwerkt zit (Ã* 89€) en je hebt nog een 'namaak' strip waar geen enkel slot in zit (Ã* 19.95€).
Dus je snapt wel waar ik eigenlijk meer naar trek :D :redface:

Dubweiser 09-05-2007 13:53

Heb er nog even naar gekeken en hij komt hier vanaf

in-tuning

En die van Cult-society is toch net iets anders, die valt meer naar binnen die jij bedoeld, vind het persoonlijk niet echt mooi

Erik 09-05-2007 14:07

zelfde als deze ??

Ebay.de

Dubweiser 10-05-2007 00:34

Quote:
Originally Posted by Erik_Edition#1
zelfde als deze ??

Dat is inderdaad de zelfde als die van Cult Society voor €85,-, persoonlijk niet mijn favoriet.

Die van mij ziet er zo uit

Dus gewoon zonder slot, en steekt zoals de originele ongeveer een centimeter uit t.o.v. de rest van de achterklep.

All times are GMT +1. The time now is 04:20.