ahaaa :)
dus wel een golf1 uit 84 en geen golf2? :D ach wat boeit t ook! hele mooie meeting! |
Wordt er nog verzameld ergens in brabant om met z'n allen naar Retro door te rijden? :)
Hoop dat de Jetta er klaar voor is ;) |
wij (mijn meissie en ik) zijn er ook bij met de golf 1 !!
gr. Martijn |
nog een weekje, nog meer mensen die gaan?
|
verzamelen is wel een goed plan...
eindhoven een idee? kwamen een aantal mensen naar mij toe, maar de straat is niet megagroot... mac veldhoven/meerhoven een idee??? |
Als er bij de mac veldhoven verzameld word kom ik ook daar naartoe gereden. Klein beetje om, maar stukken gaver om met een groep te rijden.
|
Had ik eigenlijk al gezegd hoeveel zin ik heb in retro-mania....... :D
|
Ik kom waarschijnlijk ook met de 32b coupé...
|
er is hoop voor de passat 33 vari, ik vond nog een hoofdremcylinder (onderin me vitrinekast :D en die bleek nog exact hetzelfde ook.. ori van een polo)
ook toevallig nog een set nieuwe trommels van een polo as af getrokken dus ook die worden vernieuwd.. mac veldhoven lijkt me een hele goeie, voor iedereen duidelijk te zien, direct langs de snelweg en ruimte om te parkeren en koffie te drinken zolang nog niet iedereen er is. adres van de mac: Adres: Noordbrabantlaan 350 Postcode: 5657 GA Plaats: EINDHOVEN Telefoon: 040-2571927 Afslag: A2, afrit 31 Veldhoven/De Hurk |
Ik kijk even of ik via Veldhoven ga. Is wel een eind om, maargoed diesel kost niet zoveel he ;)
Komend weekend even alles nalopen en dan ga ik er denk ik voor :D Ben benieuwd. Wordt m'n eerste "meeting" waar ik met m'n eigen "auto" ga ;) Trouwens, wanneer ik met de Passat kom ('87) moet die dan ergens anders staan ofzo? :tongue: Of hoe werkt het precies? :) |
ja die staat buiten het terrein, is wel parkeerplek hoor..
|
mijn broer gaat deze week de golf ook nog eens uit de garage rijden, eerste keer dit jaar, en dan maandag naar retro.
ik ga denk ik in de namiddag gaan omdat ik de weer erna examens heb :s maar retro is altijd zo een relaxte meeting dat ik ze eigenlijk niet wil/kan missen :D |
Quote:
Nee :tongue: |
Ik heb er ook zin in hoor!!! :D
Mac veldhoven is een goed idee, daar ben ik dan ook!! Hoe laat/vroeg? |
Gaat er ook eeen stoet vanuit pak em beet Maastricht?
Ik ben nog nooit op een meeting geweest en wil met mijn mk 1 komen maar deze is helemaal nog niet af! Her en der wat roest en zo! |
Quote:
Roets enzo maakt niet uit, niet alles wat daar staat is af ofzo, gewoon meenemen dat ding. |
Zie dat het maandag is, dan ben ik ook van de partij (niet met de golf :tongue: )
|
Quote:
je kan retro vw mania niet vergelijken met een gewone meeting. er staan wel meer onafgewerkte auto's met hier en daar wat roest maar ja kan evengoed veel bekijks hebben met een onafgewerkte golf dan met een afgewerkte ;) maw, gewoon komen met je golfje ;) |
yeah dan kom ik ook.
|
JAZEKER 1e echte meeting van het jaar voor mij, ik heb er fucking zin in!!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:22. |