Mooie velgen staan hem ook goed zo te zien !!
|
Velgen staan em goed .. en die plannen met de velgen zijn nog beter :)
|
vind de velgen geen gezicht,sorry.
voor de rest leuke wagen michael |
Een hele mooie verbetering met die originele velgjes. :thumbup:
|
Dit gaat helemaal goedkomen, gave bak!!
|
Dik hoor! Ben benieuwd naar totaalfoto's met verlaging :D
|
barre wielen chris dat ziet er goed uit...
|
Afgelopen maandag gelijk adapters besteld bij de plaatselijk 'bandenboer'.....kreeg vandaag een belletje dat ze binnen waren!
Maar...had geen idee wat ze zouden kosten...zag op Cleaned.be wel eens gebruikte setjes van rond de 150-200 euro...zonder bouten meestal... Maar ik erheen...nou Chris...de prijs valt niet mee hoor....aai....nu komt de klap dacht ik....:D...226 euro incl btw en 40(!!)nieuwe bouten erbij...alles origineel RH...Kan ik niet voor tobben met gebruikte setjes enz.. Tegen mn plannen in,van eerst verlagen en DAN pas de wielen...gaan ze er morgen toch onder,want mn H&R schroefset komt pas over 2-3 weken...en die wielen liggen in de weg in woonkamer...(jajaja...smoesjes.... ;) ) |
En die 150-200 is ook nog maar voor 1 as he ;) (weet niet of je dit daar nu ook voorbetaald hebt)
Auto zal er zeker niet minder mooi op worden :cool: |
Nee....226 euro voor 4 adapters en alle bouten en centreerringen erbij....viel mij alles mee dus!
|
nice price dan. benieuwd naar de verlaagde toestand :D
|
Ik ook....wielen zitten er nu onder,staat al echt niet verkeerd..hele andere auto geworden,alleen een cm of 10 naar beneden kan serieus geen kwaad...nog een week of 2,en dan gaat het gebeuren.
|
Zo..na 2 weken rijden met de RH's met origineel onderstel,vandaag eindelijk de TT verlaagd! Keuze dit keer voor H&R schroefset ipv de KW variant 1,want mn vorige TT kreeg ik achter niet laag genoeg naar mijn zin...:D
Middagje sleutelen,eerst de voorzijde,toen de achterkant...gelijk de hoogte verstelling op zn laagst achter...auto laten zakken weer..maar niet laag genoeg vond ik,toen maar de hoogte verstelbus in zn geheel weggelaten achter..;) Staat erg goed zo laag,voor zou nog 2 cm kunnen zakken,maar eerst zien hoe het gaat met de drempels hier in de woonwijk... |
ziet er super uit :thumbup: Wat een paar velgen en een verlaging al kunnen doen he.
|
Staat 'm erg goed chris!
|
Ik vind het geen gezicht.
wat een..... mooie TT heb jij zeg....hahaahahha ruilen Chris? voor de Variant? |
Zn kont is echt dik geworden door de wielen en verlaging....echt 'geil'....Alleen leg nu maar eens uit aan een vrouw...dat bij een auto een dikke kont juist wél mooi is.....:D
|
erg gaaf geworden zo
|
Whaaat :eek: Echt heel dik!!!!
Laat je de velgen zo? Vind dit wel heel mooi, denk wel mooier dan zwart, maar zwart met chroom is ook gaaf:D |
Dit is een hele dikke TT geworden zeg!
Staat er verder nog wat op de planning? |
All times are GMT +1. The time now is 15:44. |