Quote:
ja... 2 :D Maar zeldzaam zijn ze wel... heb jij ooit al eens een 2e setje gezien?? ikke niet! :eek: |
Eigenbouw Kevin :D, nee ik weet welke je bedoelt. Koop ze maar mensen :D
|
Wat een ontzettend kans- en nutteloze discussie! :chair:
|
mmh denk dat ik maar eens een andere avatar ga nemen worden me teveel die BBS eentonig vinden..
|
Quote:
Ik ook,17"bbs de orginele rs 301 en niet van die jappen ripp off :D en alles is te koop! |
ej ej, het is voor een jap, maar het komt uit europa ;)
|
wat een woorden voor een bbs velg :D
het is een mooie velg oke en dat ze TE duur zijn is ook een ding staat nu iemand op mp die wil 3 rm verkopen voor 300 euro slaat toch nergens op maar oke ze zijn mooi maar veel te duur maar iedereen koopt ze wel en dat is raar ... :( laat iedereen lekker met bbs rijden mensen ....doe wat je leuk vind :hug: doe je eigen ding......trug naar www.volksforum.com graag |
Quote:
pff hoezo duur, voor 150 euro heb je ze al... :rolleyes: |
Ik had ze voor 100 gekocht :tongue:
|
Quote:
Daar heb ik rs voor met nieuwe banden ;) |
`t blijft gewoon een heel leuk wieltje :)
|
das een goeie rene...
ieder zijn ding zijn smaak en hou dat zo. anders waren het allemaal dezelfde auto's geweest. ik zeg slotje |
Quote:
:iamwithst |
Quote:
Die zijn er hier wel veel meer lennart . Dat hou je toch met forums. SLOTJU!!!!!!!! |
Fora ;)
|
Vind het gewoon een super velg, zoal de rm en de rs.
Die rs van mij gaan ook nooit !!!! weer weg. En voor de fire and ice heb ik ook al een set te liggen. Maar dat zien jullie later wel eens. Hier een foto van mijn bbs rs verzameling. Zitten die vand e g60 nog niet bij, en de rm ook nog niet. |
Je kunt ook nog een leuke originele wagen hebben met BBS wielen... moet je gewoon andere details origineel houden...
besides, Golf II is gewoon al een uitgeknepen styling model.... ALLES is al eens gedaan... klaar... En trouwens, dat was volgens mij 2,3 en 4 jaar geleden ook al zo. leuk die vrije dagen rond de kerst en jaarwisseling... ;) |
Quote:
Zullen we er maar een gezellig foto-topic van maken dan? Mijn geliefde 1tjes op de wielen die ervoor geschapen zijn. :D |
Wat een dikke velgen die BBS`en :woowoo:
|
Echt wel mooie wielen, die BBS. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:00. |