Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Volkswagen Golf MKII 1.6 milieudiesel (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=26162)

Johan-dtc 04-03-2007 23:32

ik kan achterwiellagers leveren voor 65 euro incl, normale prijs bij de automaterialenzaak is iets van 90 euro, deze zijn gewoon nieuw, en doos bevat 2 lagers(binnenste en buitenste), keering, moer, borgplaat en borgpin

de prijs is voor de linker en rechterkant.

LuNaTiK 05-03-2007 12:52

Holy SHIT!

ASD = 8 euro

En begin niet over de kwaliteit te mekkeren, want we rijden hier bijna allemaal rond de ET0 en als ze wel over een paar jaar kapot zijn zet je er gewoon een nieuwe in voor 8 euro :eek:

Mister Cool 05-03-2007 19:29

8 euro is geen geld :D . Naja, ET 0 rijd ik niet, dat zou dus never nooit passen onder mijn bakkie, loopt alles aan :D . Maar goed, 'n setje spacers en zelf gemaakte naafgaten, ach dat wil ook wel slijten :D . Hebben ze dat spul daar op voorraad, of moet je even van te voren bestellen...

LuNaTiK 05-03-2007 19:40

Alles = op voorraad.

En neem gelijk maar een aanhangwagen mee voor de 1-euro-spuitbussen die je daar tegenkomt!

Mister Cool 05-03-2007 19:43

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Alles = op voorraad.

En neem gelijk maar een aanhangwagen mee voor de 1-euro-spuitbussen die je daar tegenkomt!

Haha, ik ben er nog nooit geweest... Veel oud spul daar?? Kom enkel wel eens bij YK, maar die vind ik prijzig met hun ouwe zooi...

LuNaTiK 05-03-2007 19:45

Alles nieuw daar, en goedkoop want het is een groothandel. Maar iedereen kan er zo naar binnen lopen.

Jurgen Santana 05-03-2007 19:53

Quote:
Originally Posted by LuNaTiK
Holy SHIT!

ASD = 8 euro

En begin niet over de kwaliteit te mekkeren, want we rijden hier bijna allemaal rond de ET0 en als ze wel over een paar jaar kapot zijn zet je er gewoon een nieuwe in voor 8 euro :eek:

Wie wil er anno 2007 nog kwaliteit? Als je maar dikke wielen hebt en laag bent. Daar gaat het toch om.

Begint me wel een beetje duidelijk te worden waarom je een hoop mensen niet ziet op meetings als Woerthersee ;) :D

Mister Cool 05-03-2007 20:02

Wat moet je met kwaliteit als die met dergelijke dikke wielen en verlagingen net zo hard slijt :D . Weer 'n paar tientjes over om te sparen voor de volgende set wielen... Steek die tientjes liever in goeie banden e.d.

sikke aant 05-03-2007 22:01

ja indd, ik rij er ook op en zolang ze niet stuk gaan is er toch niks mis mee :thumbup:

jettaracing 05-03-2007 22:29

:iamwithst :woowoo:

Ik rij al 2 jaar met deze lagers , met 8,5x15 et08!,en nog geen enkel probeem gehad!(met 25000 km per jaar! :eek: )
ASD rules!

LuNaTiK 05-03-2007 22:51

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
Begint me wel een beetje duidelijk te worden waarom je een hoop mensen niet ziet op meetings als Woerthersee ;) :D

dus je mag alleen naar de Wörthersee met originele wiellagers :confused:

JeeWee 05-03-2007 23:03

lekker belangrijk, je hebt toch ook geen originele benzine meer in je tank. Dat haal je niet naar wuttersee.

Mister Cool 11-03-2007 19:59

Zo, een paar kleine dingetjes veranderd, nieuwe wiellagers gemonteerd. Heerlijk die stilte :D . De veranderingen ten opzichte van de eerdere foto's:
- spacers achter, 20 mm per kant
- wisser plat
- edition verlamping
- naafdopjes op de wielen
- rabbit-plaatjes ipv knippers in de zijschermen

Split52 11-03-2007 20:05

Helemaal goed Marc, ding wordt met de handeling mooier..je stijl bevalt me wel, wist je al :)

Nienke Bug 11-03-2007 20:15

Heb je vrijdag nog zien rijden in drachten, die auto is echt netties wel wat anders dan dat hok van mij :D

Grt Bonne

Benji 11-03-2007 21:22

Ziet er goed uit! Zag je zaterdag nog rijden he ;)

Bonne, jij hebt zeker die bruine Golf? Tweeling zusje van Sikke Aant. Zag hem zaterdag staan bij het ziekenhuis te Drachten.

Mister Cool 12-03-2007 00:33

@ Split: Ik ben het helemaal met je eens ;)

@ Bonne: Ik heb jou niet gezien. Wil dat hok wel eens in 't echt aanschouwen :D .

@ Benji: Ik zag jou ook, en beide een giga grijns op het gezicht :D . Dat is vw rijden ;) Ik vind die campert trouwens wel supercool :thumbup:

Benji 12-03-2007 17:18

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
@ Benji: Ik zag jou ook, en beide een giga grijns op het gezicht :D . Dat is vw rijden ;) Ik vind die campert trouwens wel supercool :thumbup:

Ik lach altijd wanneer ik in de Camper rij :thumbup: Bedankt voor je compliment, de jouwe mag er ook zeker wezen! 5-deurs is best gaaf!

Nienke Bug 13-03-2007 19:49

Kan kloppen dat "het hok" daar stond we waren met onze kleine int ziekenhuis.

En dat je mijn hok niet zag kan kloppen want er staat een boswal tussen die rijbanen :D

En 15 april is ie wel te aanschouwen in drachten op de meeting bij Friesland kevers :thumbup:

Grt bonne

Mister Cool 13-03-2007 20:05

Quote:
Originally Posted by Nienke Bug
Kan kloppen dat "het hok" daar stond we waren met onze kleine int ziekenhuis.

En dat je mijn hok niet zag kan kloppen want er staat een boswal tussen die rijbanen :D

En 15 april is ie wel te aanschouwen in drachten op de meeting bij Friesland kevers :thumbup:

Grt bonne

Was het op de rondweg dan ofzo... Kan ook niet missen, want verder ben 'k ook niet geweest :D . Was iig al laat in de middag :D

All times are GMT +1. The time now is 08:37.