maar goed we wachten op de nieuwe picas van de jetta diesel met leren stuur
|
Quote:
Dan is je tol niet sterk genoeg. Al gaattie niet los dan breektie wel af. |
heb zonet nog even geprobeerd. kreeg hem met geen mogelijkheid los.
ook niet met dop met een stang van een meter. had hem al goed ingesprayd. neem morgenavond de jetta even mee naar het werk zet ik de brander erop. moer in de koker is helemaal weg. foto's wordt nog niks telkens al donker als ik thuis kom. houd jullie op de hoogte. |
flitser? car wash?
|
Quote:
flitser is stuk van mn camera carwash niet in de buurt bij mn loods. |
na de valse start
Na een valse start te hebben gemaakt.
hierbij nieuwe foto's met 80/80 verlaging: alberto, leren stuur moet er nog even in. en wat vinden we er nu van :tongue: |
Vet! :rock:
|
Ziet er erg goed uit beter zo :D
|
't lijkt een heel andere auto nu, veeel beter zo :)
|
Klasse Oane! Dat lijkt erop! :thumbup:
Zo kennen we je weer :D Laten we die inzinking maar weer gauw vergeten :rock: |
Quote:
zullen we dat maar doen, overigens staat de jetta nu op winterbanden vandaar de zwarte steelies ;) |
ziet er nu goed uit oane, die kleur wit was toch een beetje te veel van het goede, maar het is nooit verkeert om iets uit te proberen:P
|
Dit lijkt mooi zo Oane! Mooi geheel met dit kleurtje. En ach, die inzinking... de beste manier om te kijken of iets mooi staat is door het domweg te proberen. Dat heb je gedaan, en het stond dus niet. Klaar toch? :D
|
Netjes! STUKKEN beter :D Vind die kleur wel wat hebben, Jazzblue?
|
Ziet er een héél stuk beter uit!
|
Quote:
Je foto's waren weggevallen, even voor je in orde gemaakt Graag gedaan :D :hug: :D |
Hij ziet er zo weer helemaal toppie uit!
|
Quote:
Ik rijd nu voor op 185-55-15 en achter op 195-55-15, Fulda Supremo Older wat een grip! Tis dat het voor de zomer geen porem is, anders dit het hele jaar eronder! |
Quote:
Wat heeft dat nou met die zwarte steelies te maken :D :rock: |
Quote:
en een brug doet ook al wonderen zeg ik altijd maar :) En het klopt als het tegen zit dan kan het VEEEEL langer duren. Laatst gezien toen ik de bak onder de jetta vandaan haalde..... @Oane Maar met het zwart ziet die wagen er veel beter uit helemaal super zo nu nog scherpe foto's |
All times are GMT +1. The time now is 02:50. |