Een pakketje stickers is onderweg naar Nederland. Dus hou die brievenbus in de gaten zou ik zeggen. ;) PM's ook netjes verzonden. Mocht ik iemand zijn vergeten, geef me gerust een mailtje! Nog een prettige dag verder... :) Greetz, Kristel. |
Alle PM's netjes verzonden. :cool:
Enkele omslagen gaan terug de deur uit. Rechtmatige eigenaars ervan verwittigd via PM. ;) Nieuwe lading DPolG vandaag gearriveerd! :thumbup: |
Quote:
die sticker rechtsboven, is die ook herkleefbaar ? |
Ze zijn alle 3 herkleefbaar. :)
|
kom je ook nog naar NL-meets, anders bestel ik hem wel :)
Zo niet, PM volgt zo snel mogelijk |
welke is de meest gebruikte? of welke vinden jullie de mooiste
twijfel tussen die blauwe en die groene linksboven |
Quote:
Smaken verschillen. ;) Waarom niet eentje van alle drie? Ze zijn herkleefbaar en dus kan je kiezen welke het beste bij je wagen past. Je kan ze daarna nog steeds aan je vrienden doorgeven of af en toe wisselen van sticker. :rolleyes: :thumbup: Mocht je interesse hebben, stuur gerust een PM voor meer info. @ Erik_Edition#1 : Thx voor jouw interesse en de PM's heb je al gekregen, las ik. Sorry voor die dubbele. ;) Greetz, Kristel |
@Edrik, na je gesproken te hebben op msn,
heb ik een knoopje door gehakt, en kom ik toch af naar Asten. Dus kan je eventueel je PDP's daar meenemen, ik heb mijn voorraad normaal gezien dan wel bij me. :) Greetz, Patrick. |
Quote:
:) heb ik je dus toch over kunnen halen. ik kijk naar je uit in Asten, we spreken ons daar wel, scheelt je ook weer de verzendkosten ed. BEDANKT VOOR JE SUPER SERVICE !!! waren maar meer mensen zo correct in hun service ! :thumbup: |
@Ducs4 stickers is binnen en service helemaal super binnen 5 dagen vanuit belgie hiernaartoe helemaal super.
Bedankt Ferry |
Ik heb ze ook, super hoor
|
Thanks voor de goede comments mensen!!
Steeds fijn te horen dat alles naar wens is verlopen, en dat de mensen tevreden zijn. Dit is ook de norm die wij steeds trachten te handhaven. ;) Ter info het zijn de Belgische banken die hier voor een enorme vertraging zorgen, je mag met zekerheid al bijna 3dagen rekenen,voor ik het op mijn rekening heb staan. Dus de post doet hun job meer dan naar behoren, ze doen er gemiddeld anderhalve dag op om ze bij jullie te krijgen. :) |
U heeft PB
|
Quote:
Die heeft U ondertussen al terug gehad, met de nodige Antwoorden :D Patrick. |
PB's netjes verzonden!
Nog een Zonnige dag verder. :) Groetjes, Kristel |
Administratie voltooid... :tongue:
Check PM aub. :D Groeten, Kristel. |
|
PB's verzonden!
Groetjes, Kristel |
Enkele stickers onderweg naar hun rechtmatige eigenaar. Heren, check PM aub. Thx! :) Groetjes, Kristel. |
Een omslag is onderweg naar Nederland, check PM graag. :)
Zonnige groeten, Kristel. |
All times are GMT +1. The time now is 12:35. |