Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Opknapbeurt pirelli (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25986)

pirelli1 29-05-2007 16:13

mooie pirelli heb zelf een witte

Erwin G60 10-01-2008 23:05

Inmiddels nog niks opgeschoten met de pirelli maar daar gaat als het goed is binnenkoert verandering in komen. De eerste verbouwing aan ons huis is af dus is er nu wat tijd voor de auto's. Ik hoop de pirelli voor de zomer helemaal klaar te krijgen maar dat ligt ook een beetje aan LRR die me gaat helpen met de electrische probleempjes. Aangezien LRR eerst zn eigen gti af moet hebben moet ik dus nog ff geduld hebben!

LRR 11-01-2008 09:50

He Erwin,

Eindelijk weer online !!! Super kerel.

En dat met die stromerij komt wel goed hoor.

Groeten,

LRR

planetrabbit 11-01-2008 11:25

original

Hey gozer, onwijs toffe pirelli heb je, complimenten.

Maar vraag me alleen af waarom je de bumper helemaal rood heb laten spuiten. :confused:

En vroeg me ook af waarom niet die stickers op je zijkanten.

Erwin G60 11-01-2008 13:49

Bij een orginele rode pirelli horen geen stickers op de zijkanten wel op de achterklep. De bumpers horen helemaal rood orgineel. Kijk anders maar eens op derpirelli.de!

FolkertMk1 11-01-2008 18:59

echt super mooie pirelli
hoop dat die van mij er voor 8 juni ook zo bijstaat

corrado-usa 11-01-2008 19:20

mooie mk1 wordt het weer.

Domi 13-01-2008 20:25

Quote:
Originally Posted by GOLFMK1 82
echt super mooie pirelli
hoop dat die van mij er voor 8 juni ook zo bijstaat

Iik hoop het ook voor je. Zou mooi zijn dat ie dan weer klaar is. Wordt ook tijd na 2 jaar bij mij stil te hebben gestaan.

Pedaalemmer 14-01-2008 13:33

Ziet er mooi uit die Pirelli, lekker orgineel is bij deze heel mooi!

Mr. Lee 14-02-2008 22:50

Quote:
Originally Posted by Erwin G60
Inmiddels nog niks opgeschoten met de pirelli maar daar gaat als het goed is binnenkoert verandering in komen. De eerste verbouwing aan ons huis is af dus is er nu wat tijd voor de auto's. Ik hoop de pirelli voor de zomer helemaal klaar te krijgen maar dat ligt ook een beetje aan LRR die me gaat helpen met de electrische probleempjes. Aangezien LRR eerst zn eigen gti af moet hebben moet ik dus nog ff geduld hebben!

Hey Erwin, mooie Pirelli! Ik ben zelf ook bezig met een Pirelli, een Lhasa-groene. Heb ook een aantal electrische probleempjes gehad, maar heb er al wat verholpen; zit alleen nog met een constant knipperend temperatuurlampje. Dit hoort hij te doen als hij te heet is, maar bij mij knippert hij alleen als hij koud is...... Wie weet weet LRR wat dit is :confused:

Maar goed, wat heb jij voor electrische probleempjes? Wie weet kan ik je helpen als het mij bekend voor komt; wie weet ;)

Maykel1986 14-02-2008 23:31

zo! mooie pirelli hoor!! :thumbup:

Erwin G60 27-05-2008 19:19

Zo vandaag eindelijk weer met de Pirelli bezig geweest en er is zowaar een electrisch probleem verholpen op het dasboard de mfa en de toerenteller doen het weer zo als het hoort. Nu alleen de dasboard verlichting nog klaar en dan zijn de probleempjes met het dasboard over. Dan kan ik verder met de toeter die ook helemaal niets doet maar dat moet wel te verhelpen zijn vaak is het slechte massa ben ik al achter gekomen. Hoop binnenkort weer wat verder te komen en klaar te zijn voor 31 augustus. Het begin is er in elk geval en begin er alweer aardigheid aan te krijgen en geduld is een schone zaak :thumbup:

LRR 10-03-2011 20:00

Hey kerel,

Word eens tijd dat we deze koets straks ook eens aan gaan pakken als mijn project legaal de straat op mag !!!!

Erwin G60 11-03-2011 14:04

Quote:
Originally Posted by LRR
Hey kerel,

Word eens tijd dat we deze koets straks ook eens aan gaan pakken als mijn project legaal de straat op mag !!!!

Ja ik weet het het blijft er steeds bij dat is het probleem. Heb het ene nog niet klaar of er komt wel weer iets anders tussen maar hij staat gelukkig lekker droog in de garage.

René 11-03-2011 14:26

Moet er zoveel aan de Pirelli gebeuren dan?

Erwin G60 11-03-2011 14:42

Quote:
Originally Posted by René
Moet er zoveel aan de Pirelli gebeuren dan?

Nee op zich niet maar het zijn allemaal dingen waar ik heel weinig verstand van heb. Maar komt wel goed alles op zn tijd hij staat nu al zolang stil

LRR 12-03-2011 09:27

Als de mijne gekeurd is dan kom ik wel een keer een zaterdag bij je.....;)

Domi 12-03-2011 09:37

Quote:
Originally Posted by Erwin G60
alles op zn tijd hij staat nu al zolang stil

Hier precies hetzelfde met de pirelli. :D
Maar duurt niet lang meer.

:thumbup:

Hight 12-03-2011 11:03

hier ook al alles op z'n tijd... echte pirelli kwaal denk ;)

golf1gti83 07-03-2012 21:13

Quote:
Originally Posted by LRR
Als de mijne gekeurd is dan kom ik wel een keer een zaterdag bij je.....;)

mag ik dan ook langs komen?
3 rode gti's :rolleyes:

All times are GMT +1. The time now is 00:39.