Quote:
Ah, die Caddy! Zie je ook regelmatig rijden, eerst had je nog Ats cuppers eronder, 6 en 7j. Dan was het een bruine golf in Dr88 :D |
mijn golf word bijna precies het zelfde, alleen andere velgen, namenlijk ATS cup in 6 en 7J :cool:
zal binnen kort wel even foto`s plaatsen als hij klaar is. @ beetlefreak, dat klop ben je indd al een paar keer tegen gekomen in je kever, ik heb er ook nog 1 in de garage staan, die wil ik deze winter beginnen te restoreren |
De VR6 staat er nu weer zo bij en sinds vandaag ook met Xenon in deze set-up:
Nu moet ik alleen nog de AZEV A's 16" eronder knallen, maar daar zit nog een beetje werk aan. De Kever blijft gewoon zoals ie is: En de cabrio moet ik nog nieuwe foto's van maken, maar voor de winter (als het weer een stuk kouder wordt ook straks) gaan de échte winterwielen er weer onder. |
Quote:
een dichte deur, het enige goede antwoord!! |
mijn winter-setup:
|
Heb je in je zomer setup andere achterlichten?
|
zolang er geen zout op de straat ligt blijven de Nothelle's er onder. 's Winters: staal-15". Anders vermoord Chris me :D :D
|
staal 14inch met kumho winterbanden in de maat 175/65/14 onder de jetta
en onder de astra G staal 15inch met 195/65/15 conti winterbanden of hankook winterbanden ff kijken welke van de 2 setjes ik pak |
Quote:
Wat een mooie wagen's :eek: , helemaal de type twee met turbo's...!!!! :D |
piet, zit je nu ook iedere winter die stekkers ook om te zetten van je grille, of heb je een verloop stukje gemaakt? Die rallye koplampen hebben toch heel andere stekkers dan de normale met 4 ronde koplampen?
|
Quote:
Quote:
Ik heb een verloop stukje gemaakt met Corrado/Rallye koplampstekkers die verder met gewone stekkertjes in de originele stekker gaan. |
Quote:
hey zag ik deze nou pas te koop staan op mp |
Nu je het zegt, ik ook.
Nog even on topic, ik ga op Sebring wielen de winter door. |
|
Van welk merk heb je die aerotwin's? origineel bosch?
Mij werd laatst verteld dat ze niet bestonden voor de golf 3, vond ik nogal een vreemd verhaal. En voor valeo's zou ik €60,- kwijt zijn, en ik weet niet hoe ze zich houden ten opzichte van bosch. |
Bosch heeft ze i.d.d. ook, dan moet je de gewone artikelnummers met een A ervoor zoeken, bijvvoorbeeld normaal heeft een auto de Bosch 633 nodig, dan heb je nu de A (aftermarket)633 nodig, en krijg je een earotwin mee.
Ik heb voor de Valeo gekozen (654 53 cm lengte voor de bestuurderskant, en de 601 (45 cm voor de bijrijders kant) ik was ca 45 euro kwijt bij de plaatselijke automaterialen handel, en ze bevallen me echt uitstekend. Wel krijg ik soms opmerkingen waarom ik niet ook de arm heb vervangen, omdat dan het koppelstuk niet zo opvallend is, maar ik persoonlijk stoor me daar niet aan, en heb geen zin om weer een paar tientjes extra uit te geven, om een iets plattere aansluiting te krijgen. Succes |
Ah mooi, daar kom ik verder mee. Die platte "originele" aansluiting is wel mooier en ik heb gehoord dat lupo armen schijnen te passen, maar om daar nou weer €40 voor neer te leggen vind ik ook wat ver gaan.
|
Quote:
De armen van een Lupo heb ik inderdaad al op een Golf zien zitten. Wel links en rechts omgewisseld. Staat erg netjes!! |
@ jurgen, je werkt bij de dealer right? zit ik qua prijs een beetje in de buurt?
Als het nou meevalt dan zou het wel de finishing touch zijn.. ondanks m'n eerdere post :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:13. |