damn good looking Edition One :thumbup: :drive:
|
erg mooie wagen, zou hem mooi origineel houden met de BBS'en der onder, ze zijn steeds moeilijker te vinden origineel.
de meesten zijn allemaal, al verprutst met grote bumpers en dikke booskijkers, zonde origneel vind ik ze toch it mooist |
Quote:
thnx :) maak je maar geen druk. hij blijft verder origineel. binnenkort komt de originele grill er weer in. na de kerst staat een KW Variant 1 INOX line op de planning. misschien dat ik nog een beetje ga experimenteren met wat lampjes in het front wat ik het mooiste vind maar daar moet ik nog even over nadenken. heb wel al een beeld hoe hij gaat worden. zal over een paar dagen wel eens een kleine voorbeeld foto posten. keep you updated ;) |
Update:
komende week zal het volgende aankomen. foto's spreken voor zich denk ik ;) :cool: : KW Variant 1 Inox-line :eek: keep u updated :) |
:D ziet er veelbelovend uit erik...
|
Hey Erik, wat ben je nog van plan met de velgen ?
deze polijsten en zo laten, of zet je er nog bredere randen op o.i.d. ? |
mooie wagen
super!!!!!! johan joure |
Quote:
geheimpje ;) |
een zeer mooi geheimpje! :thumbup:
|
Inderdaad, een zeer mooi geheimpje :cool: :D
|
zo mooie golf zeg,en netjes ook tenminste op de foto's.die vind je niet veel meer
in zo'n toestand.niet veel meer aan doen!! |
Mooi setje heb je daar in de doos liggen!
Over dat schoonmaken, die handel die ik gebruikt. Als je dat te lang laat inweken zijn je onderdelen weg. Als je het op je dat giet is je dak binnen een paar uur weg. Werkt dus heel goed :D |
Quote:
over welk schoonmaken heb jij het nou :confused: :D Het setje zal hoogswaarschijnlijk vrijdag binnenkomen en dan zal hij zaterdag eronder gaan :cool: EDIT: laat maar weet het al ;) |
Weer een update:
Gister heb ik de KW schroefset eronder gezet. De auto is meteen daarna uitgelijnd, alleen zat er een stuurkogel een beetje vast dus is de wagen niet compleet uitgelijnd. Deze is inmiddels los en maandag wordt dit laatste ook uitgelijnd. Voor is er nog 3,5 cm schroefdraad over en achter 2,5. :cool: hier de foto's: |
Mooie hoogte en een nette wagen. Nu nog plattere banden en bredere randen?!
|
echt geweldig Erik, dat is een heel ander gezicht.
|
Beter Erik, beetje content over de wegligging want daar doe je het natuurlijk allemaal voor ;)
|
Ziet er goed uit !!!
|
Ziet er goed uit! Heb je nu wel dat gril logo te koop? ;)
|
Quote:
Ik ben natuurlijk van originele veren gewend en ben overgegaan op schroefset dus de wegligging is een flink stuk stugger geworden :D :cool: . maar als ik het vergelijk met een supersport setje vind ik het toch net wat comfortabeler als supersport, maar dat is ieder zijn mening natuurlijk. Alleen heb ik het idee dat ik af en toe met mijn aandrijfassen iets raak :confused: heb gehoord dat er wel eens erg weinig speling tussen deze en de carrosserie konden zitten, maar komende week wordt hier nog naar gekeken. Verder ben ik dik tevreden over het setje, hij kan lekker laag en is goed geveerd. De auto zal de komende tijd zo blijven, maar na de zomer ga ik toch eens kijken wat ik met die bbs'jes ga doen ;) :rock: Quote:
sorry Ruben, ik hou hem me liever zelf nog voor de originele grill ;) die wil ik nog eens erin zetten :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 03:01. |