Als je zoekt op: Resto '77 scirocco, kom je vanzelf vossie zn wagen tegen, leuke topic moet je maar ff lezen. Ik zal eens zoeken naar een foto van een rocco waar de set op gemonteerd is. Mijn auto zal geen daily gaan worden, maar ik ga er wel zo veel mogenlijk mee rijden, daar is hij tenslotte voor!!!
ik zal ook eens foto´s in de schuur gaan maken van de onderdelen voorraad, groeten! |
Ik heb zojuist het hele topic gelezen.
Wat een mooie auto is het geworden:thumbup: Volgens mij heb ik die gezien tijdens de Mk1 meeting in Assen. |
Dank voor de positieve opmerkingen, je kun hem inderdaad in Assen gezien hebben
loco-VR6, succes met de scirocco |
Die gele scirocco vr6 is toevallig degene die van dio l is?
kwam eerst uit heesch, is weer terug naar veghel verhuisd. Handelde altijd al in corrado''s en scirocco''s. Heeft ook nog een witte porsche, gele corrado vr6 en wat andere corrado''s. Arno |
Klopt, ik ben nog bij hem in de schuur geweest in heesch, hij was toen weer aan het inpakken voor de verhuizing terug naar veghel. Hij heeft ook nog een smetteloos witte type 2 bieber cabrio staan. Hij is/was ook spiritueel leider van scirocco club Roadstar, en organisator van de jaarlijkse scirocco treffen Boekel.
@ Vossie: komt goed, ik heb immers jou oude voorbumper :tongue: |
Toch niet die met die gaten?
|
Quote:
neuh, is een redelijk nette kale bumper, een paar spatjes vliegroest, verder niets. Niet perfect genoeg voor jouw wagen, maar prima voor de mijne :thumbup: |
Afspraak gemaakt bij de RDW, vrijdag 20 maart a.s. te waddinxveen :D . Dan gaan we zn oude kenteken weer ophalen en gelijk apk keuren en kunnen we voor het eerst eens kilometers gaan maken met zn 2e, eindelijk na al die tijd, ik heb nog nooit 1 meter gereden met de auto :redface:
kosten vallen trouwens gigantisch mee, keuren 62 euro, platen en papieren nog geen 40 euro, en hoppa life & kicking again :cool: Het kenteken is al in 1991 geschoond zeggen ze, hoe lang is hij dan al niet meer op de weg geweest dan????? ben wel een bietje senuwaaaachtig :redface: |
Ik had je laatst wat plaatjes gestuurd van een Scirocco met haast hetzelfde kenteken.
Nu zag ik op marktplaats een advertentie van iemand die een Autovisie aanbiedt met de desbetreffende Scirocco.:) Iets voor jou? Dan heb je afbeeldingen en gegevens die exact overeenkomen met die van jou. Hier is de link: http://boeken.marktplaats.nl/autobo...fta_ind=11&fs=1 Gr. Menno Ps. Succes met de keuring:thumbup: |
mooi man, eindelijk het vooruitzicht om weer te rijden! het lijkt me ook geweldig om de eerste meters legaal over te gaan te gaa. succes, zal voor je duimen!
|
Quote:
SUPER!!! ik heb hem al gemaild, dit is de meest zinnige 4 euro die ik in tijden heb uitgegeven aan een auto :D thanx :thumbup: |
Quote:
ik ben heel erg benieuwd inderdaad :D na hoeveel jaren schorsing wordt een kenteken eigenlijk `geschoond ` weet iemand dat hier? de mijne is geschoond in 1991, dus ik ben benieuwd hoe lang hij al van de weg af is dan.... |
Quote:
Heb je het blad al? Hij staat nog steeds op mp. Maar misschien heeft ie er meerdere? Ikzelf heb er ook wel belang bij maar alleen als jij je blad al hebt. Gr. Menno |
ik heb hem binnen, ik plaats vanavond wel ff een fototje, ik weet niet of hij er meerdere heeft maar bel hem op zou ik zeggen, was er prettig zaken doen met de beste man :thumbup:
Er staat ook nog een lollig srtikel in over de frustratie onder de autorijders dat de super benzine 1 gulden de liter drijgt te gaan kosten :D en een heel artikel over de golf 1 ook erg leuk om te lezen :) alles is wel op zn ´oud hollansch´ :D |
Van deze set heb ik 2 complete sets liggen, zelfs nog de mega ruige foute lamellen voor op de achterruit en een echte zender luchthapper voor op de motorkap :screwy:
ik ga de zijskirts gebruiken en een achterbumper van deze set, de zender voorbumper vindt ik niks dus de voorbumper wordt ereen van een golf 3 van ingo noak met bonrath onderlip. Ik maak het zo dat alles er zo op/af te schroeven is en de originele chromen bupers dr weer op kunnen, dus ga niet de carroserie van de auto vernaggelen ;) ik heb deze set nog niet eerder ergens hier in europa gezien op een auto, iemand anders wel? |
Ik heb deze zenderset ook op 1 van mijn eerdere scirocco gehad.
Je ziet ze inderdaad niet veel meer. |
Vandaag heb ik ook diezelfde Autovisie gekregen:)
Gelukkig had ie er meerdere van. Heel leuk om te lezen. Dus dit is de beruchte Zender set die je gaat monteren? Ik dacht eerst, zonde om dat erop te zetten maar nu ik die grijze zo zie, het staat hem zeker niet verkeerd;) Blijft je auto wel geel dan? |
Hier een foto van mijn eerste scirocco met zenderset.
|
Op ebay duitsland staat er ook nog 1 te koop met dezelfde zenderset.
Originele hollander. |
Quote:
gefeliciteerd met jou nieuwe aanwinst :thumbup: erg leuk blad he? erg geinig ook om te leze dat mensen zich druk maakte dat de benzine wel eens meer dan 1 hele gulden kon gaan kosten :D ze moesten toen eens weten..... en gezien dat de kentekens zo dicht bij elkaar liggen zou ik dus ook een 75 pk versie( jihaaa bruut vermogen :redface: ) moeten hebben lijkt me, daar schijnen er maar enkelen van te zijn gebouwd dus dat is ook weer grappig om te weten. de zender set is inderdaad redelijk beschaafd al zeg ik het zelf, en staat een rocco best goed! hij blijft inderdaad geel, of ik moet een pot goud vinden en dan gaat hij helemaal kaal en wordt hij Harvest moon beige, dat vindt ik echt een hele mooie kleur. Maja, bij gebrek aan doekoe, blijft hij origineel geel. Zeg zelf, staat lekker toch :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |