velgen staan de wagen super
feli met je 3de prijs |
bedankt voor al die leuke reacties :)
zo vandaag nog even een paar fototjes gemaakt van de caddy: ja ja 1 bar turbo druk :cool: ik hoop dat ik de golf 2 over een weekje of 2 klaar heb zodat de caddy in de garage kan. kijk hier voor de rest van de foto`s: http://www.mijnalbum.nl/Album=4LLCNJ6F |
Mooi wagentje! Hoe heb je de laadbak afgedekt?
Edit: Had dat toch al gezien. Maar viel mij op dat die plaat er op geen enkele foto op staat. Dus ik dacht: Vind je dat niks, die plaat? Of waarom is dat eigenlijk? |
ow haha ja nu je het zecht, nee ik vind die afdekplaat juist geweldig dat maakt hem echt even af
|
Zet ik m der toch even voor je bij.....
Lijkt goed trouwens ,zeer mooi caddy! ;) |
kijk daar was de afdekplaat al, jettaracing bedankt ;)
|
Strakke bak hoor! Wat voor maat cookies zitten eronder??
Staan em erg goed. |
Gaaf ding geworden zeg!
|
Ziet er inderdaad mooi uit, als het mogelijk was zou ik het relief van de motorkap erin verwerken maar ik ben bang dat er dan een bult water op blijft staan als het regend...
|
Quote:
Beetje schuin laten aflopen naar achteren. Dit is nog een van de mooiste Caddy's die ik gezien heb. Mooie kleur, en mooi standaard en strak. Niet te veel onnodige zooi erop. Die klep achteraan maakt het inderdaad mooi af! |
bedank voor al die goeie reactie`s :D :hug:
ik ga er indd niet veel meer aan de buitenkant veranderen, alleen wil ik nog chromen lijsten in de raam rubbers en een achterruit met schuifraampjes. in de winter wil ik er technische nog wel het een en ander aan veranderen maar dat horen jullie binnenkort wel als ik er mee bezig ga. en mischien wil ik het interieur nog wat veranderen @ beetle freak, dit zijn 6 en 7J velgen in 15 inch |
hijs fijn!!!!
|
mooie auto al een paar keer gezien in de broek toen ik naar de sloop ging
|
Staat mooi die koekies :D Zie je de laatste tijd niet zo vaak meer rijden, misschien binnenkort eens! Ben benieuwd hoe het er nu rijdend uitziet!
|
hey benji,
dat kan wel kloppen want ik werkte eerst in nijega (bij drachten) en nu in buitenpost. maar als de jetta meeting zondag door gaat kom ik ook wel ff langs :) |
vandaag heb ik de caddy even gewassen zodat hij schoon de garage in kan, hier even een paar foto`s van de caddy en de golf:
|
zo vandaag no ff tijd gevonden om met de caddy bezig te gaan,
ik ben nu bezig om een sprinter intercooler te plaatsen, hier ff een paar pics: ik heb een dynamo steun van een 1.6 D geplaatst, deze valt verder naar onderen en meer naar achter, zodat ik meer ruimte heb voor de IC. nu moet ik volgende week even kijken of ik ergens een rubber bocht kan vinden van 65mm. ook ga ik volgende week even een paar stalen bochten van 70mm bestellen zodat ik ook een dikkere downpipe aan de turbo kan maken. hier nog even een foto hoe de motorruimte nu is, het is de bedoeling om deze weer helemaal netjes te maken en mischien ook nog opnieuw in de verf te zetten. |
Ziet er goed uit :D
maar effe vraag Hoe heb je die plaat achterop vast zitten? |
danku :)
die plaat heb ik voor met audi 80 scharnieren vast gezet en achter blijft hij gewoon door z`n gewicht liggen |
mooie auto.....
vind rood persoonlijk niet zo,maar t staat deze auto zeer goed,super!! johan joure |
All times are GMT +1. The time now is 16:30. |