Beste quote ooit gehoord (op GTI Meeting Lelystad jaren gelden):
kerel in VwBreEzAh CreWz t-shirt, voorbijlopend aan mijn RallyeGolf: 'Weer zo'n tupperware bak'. |
Stijn, op zulke momenten baal je er gewoon van dat STENIGEN niet mag in nederland.....
|
Thanx mensen :D
Quote:
Haha, ik heb zelf 1 keer meegemaakt dat iemand tegen mij zei dat die 't jammer vond dat ik zo'n lelijke skurts en verbredingen erop had gezegd. Ik heb hem alleen hard in zijn gezicht uitgelachen, kon niet meer bijkomen :iamwithst Sommige mensen snappen t ook gewoon niet, ook best grappig :D Is toch een beetje vw geschiedenis.. Quote:
Hahahaha, die maakt t helemaal :D Heb k jou trouwens nog die pb gestuurd over die stof Stijn? of was dat iemand anders? Raak af en toe de draad kwijt.. Grtz Nuël.. PS: de einddemper moet k nog ffkijken wat daar mee gebeurd ;) |
K vond deze pics toevallig vandaag nog terug van lower level..
Hier blinkt die nog mooi :D Greetz |
Dat ziet er netjes uit op de foto's Nuël.
|
Mooi rood is niet lelijk :D
Echt een pracht van een Rallye dit zeg! 1 van de mooiere die ik gezien heb moet ik eerlijk zeggen, vind hem echt super! :rock: |
lower level pics
hier nog enkel fotos van op LL
|
Thnx voor de foto's :D
Als t goed is komt volgende week de nieuwe G60 einddemper :cool: Daar ben k al ff naar uit aant kijken... |
Mooie rallye !!. De g60 demper zal m goed staan.
|
Maar hoe zit het nu met die 16v G60...????
|
G60 demper gaat hem zeker goed staan !
Maar wat lees ik hierboven...16v G60 :eek: ...?? |
Quote:
paar pages terug kijken/lezen ;) |
Klasse! Zeer mooie Rallye.
|
wat een rood plastic hok zeg
...en dat heb ik ooit iemand over mijne horen zeggen, supermooie wagen dit! |
Dikke bak!
|
WOW! zeker 1 van de dikste (zoniet, de dikste!) rallye's die ik ken!
|
zeer mooie rallye, Allen vind ik hem te laag of je wielen te groot. Veert de auto nog wel?? Lijkt wel of je niet eens kan sturen.
|
Ongelofelijk mooie Rallye :thumbup: ! Staat nu ook mooi op mijn desktop.
|
Quote:
Te laag ? Kan nooit laag genoeg zijn ;) |
Quote:
Hey Nuel, Ik lees dit nu pas, sorry. Ik heb je inderdaad die vraag gesteld maar je hebt me er geen PB over gestuurd. Ben wel zeer benieuwd naar info, want dat is echt het enige wat aan mijn Rallye scheelt! |
All times are GMT +1. The time now is 03:09. |