leuk kleurtje. ik ken iemand met een usa cabrio mk1, die heeft ongeveer dezelfde kleur maar dan nog met een ice-pearl erdoorheen, heel leuk effect geeft dat.
|
echt top deze auto is gewoon af :D
gr tim golf mk1 1.8 turbo project loopt !! |
Hello opnieuw! Hier is een update :cool:
-met voorspoiler: -motor ruimte: |
Dat lippie doet em goed! Super auto!!
|
supermooie wagen....had het topic nog niet eerder gezien...maarre, waar is je ruitenwisser kerel?
|
Hij woont in Australie, en daar waar hij woont zal het wel heeeeel weinig regenen, je kunt daar ook zo'n spul voor kopen, dan loopt het regenwater meteen van de ruit af, nog beter als met ruitenwissers...
|
One word... SUPER!!
|
Quote:
Het is te zonnig hier om te vereisen ruitenwisser :D :tongue: |
rij hier ook altijd alleen met zonnig weer, maar daar trapt de keurmeester hier niet in....
|
Quote:
Mazzelpik :D |
Hello vrienden in Holland!!! Ik ben droevig ik zo heb geduurd lang om deze draad bij te werken. De auto is bijna beëindigd - enkel een paar dingen nu te doen!
Het loopt zeer goed en de motor maakt 113kW aan de wielen. Ik ben zeer gelukkig met hoe het is verschenen, zo hier ben a lot more beelden voor u allen. Opnieuw, droevig is mijn Nederlands zo SLECHT Dank voor het kijken! Stu :woowoo: :tongue: |
:eek: SUPERRRRRRRRR
Rene (tiefleger) |
Super :woowoo:
|
"Let's put another shrimp on the barby"
Hij ziet er super uit. ik vind hem mooi tot in de details.. keep it up.. |
1 van de mooiste mk1's die ik tegen ben gekomen!
Super :rock: |
damn...
amazing heb er een moeten bijhalen |
heerlijke auto! thumb`s up!
|
Wow wat een auto is dat toch! :woowoo:
|
fine peace of machinery you have there! you only forgot to remove the seat logo from the intake manifold. :tongue:
|
Jah wat zal ik zeggen.
Vind het zowiezo al bijzonder dat je hier een topic opent. En dan nog met zo,n auto!! Ik vind hem helemaal geweldig die auto!!!!! Ga zo door een blijf updaten vindt het Super!!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 17:29. |