Een hele verandering aan je auto, als je ziet hoe je in het begin rond reed en nu. Echt een hele verbetering.
________________ Golf 3 VW Haaksbergen |
Quote:
het gaat langzamer hand de goeie kant op ik doe rustig aan maar over een jaar of 2 moet hij zo goed als klaar zijn zodat hij echt in show staat is en dan maak ik hem rustig aan uber dik :thumbup: waarschijnlijk gaat hij volgend jaar februari de schuur in en komt er dan de eerst tijd niet meer uit en komt dan de straat weer op met 16v g60 :screwy: kwa vermogen had ik liever voor een turbo gegaan maar mijn hart ligt bij het geluid van een ziek getunde fluitende lader :D en das de reden dat ik daarvoor ga en dan moet het zo iets worden als dit http://www.youtube.com/watch?v=8FCJ...related&search= maar nogmaals dit is kijken in de toekomst als alles zo gaat als ik nu verwacht dan zal die er cker komen maar voor het zelfde geld ga ik wel gewoon een dikke a3 rijden dus jah is allemaal afwachten |
Geen dikke a3 gaa rijden kerel...gewoon een mooie golf 2 opbouwen is veel aparter en mooier...die a3's met 19inch a8 wielen ken ik zo onderhand ook wel :D
Veel succes..je plannen klinken erg goed :thumbup: BTW, wat een lekker geluidje zeg op dat filmpje..en dat metertje van die toerenteller..ummm erg geil gewoon :D |
Quote:
filmpje is gewoon mega vet niet gezond zo als dat ding de toeren in knalt en als ik a3 ga rijden dan wordt het het nieuwe type geen a8 velgen maar s3 en een mtm getunde 20vt motor erin |
zijn de buren zeker wel blij mee? al die olievlekken op de stoep? nooit gezeik mee gehad?
|
Quote:
nee de politie komt af en toe wel eens kijken maar we hebben meestal de muziek wel aan staan enzo maar als de buren vragen of we die iets zachter willen doen dan doen we dat ook gewoon en zo hou je het een beetje vriendelijk he ze zeuren nooit want ze weten dat we dan helemaal niks doen maar zolang ze het gewoon normaal vragen is er niks aan de hand :D dan hebben hun nergens last van en wij kunnen gewoon door en jah die olie vlekken jah dat hoort er bij :screwy: :rock: |
nou na alles aangepast te kunnen hebben
kon die weer terug naar standje schraap wielen staan nou weer super in de wielkasten en lip hangt 4cm boven de grond |
aangezien fotos meer zeggen dan woorden
hier nog een paar let niet op dat hij smerig is morgen effe wassen denk ik en jah je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen ze vw liefhebber te maken :P haha en nee hij wou er niet meer uit als het aan hem lag zat hij er nu nog in :P |
|
ziet er alsmaar dikker en dikker eruit gap:D
|
thanxs
zal hem binnenkort eens even wassen als het weer weer wat mooier is dan ziet hij er nog stukken beter uit heb na de meeting in leiden nog geen tijd gehad om hem te wassen :redface: |
nou de auto is gewassen voor bumper weer in kleur mer orginele vw audi bumper
verder nog paar kleine dingen gedaan heb er weinig tijd voor en zou eigenlijk ook niet goed weten wat ik er nou nog mee wil doen ben veel forums en topic's aan het door spitten om ideeƩn op te doen wat nog moet gebeuren = schroefset xenon zomer velgen 9en 10j hoogglans verdicht (stroeve motorsport) sparen om hem compleet te laten overspuiten in zelfde kleur cleanen = knipperlichten weg kofferklep half dicht ruitenwisser en sproeier eruit logo's van de achterkant af en helemaal clean ruitenwisser gat voor weg siglachrome ruiten ice mooi inbouwen rolkooi erin (show) hoogglans gepolijst nog zat te doen maar ga lekker rustig door als ik tijd heb doe ik er wat aan het is men daily auto dus kan hem niet missen wel eens een dag maar niet tevaak dus alles op zen tijd hier nog een paar foto's van hoe die er op dit moment bijstaat |
na een poosje heel druk te zijn geweest
vandaag maar is met de ice bezig geweest alles in weer aan gesloten nieuw verdeel blok er tussen speelt nu al stuk beter probleem was/is dat de zekering houder 2 warm werd waardoor die begon te smelten morgen nog even een zekering houder ophalen niet die waar je de zekering zo in schuift en dan de kapjes erop draait maar degene waar de zekering vast in geschroeft wordt met een boutje en dus een beter contact maakt hopelijk ben ik dan van mijn probleem af :P |
Erg dikke bak hoor :thumbup:
En hij ligt al lekker laag... (bij ons kom je de straat niet in zonder die onderlip heel te houden of eronder te laten zitten :)) Succes met je plannen!!! |
Quote:
thanxs onderlip kan erg veel hebben hoor zit er vast op geschroeft vooruit kom ik zo goed als overal in achteruit moet ik heel goed uitkijken daarom ook nooit vooruit in parkeren heb al een keer gehad dat ik er niet meer uit kwam :D verder vandaag de zekering houder opgehaald maar ga hem toch ruilen voor de vergulde uitvoering vanavond daar fotos van :thumbup: |
gister de andere zekering opgehaald
stroom voorziening van de ice moet nou goed zijn geluid klinkt ook een stuk beter zuiverder nou nog andere versterker een zwaardere en dan vind ik dat mooi en gaan we weer verder met iets anders auto van de week effe weg brengen voor distributie en spanrol als die dan terug is olie +fiter verdelerkap +rotor boegies benzine filter onder de auto koelvloeistof is pas geleden nog gedaan dan kan ie er direct weer een poosje tegen aan hier nog foto van de zekering houder |
Begint al ergens op te lijken zo he. ;)
Mooi Golfje. Maareh...wat heb je toch allemaal op je dash plakken? |
Quote:
zat er in zijn complete setjes in allerlij verschillende soorten aluminium achtig van dat hout wat ook in die durdere klasse autos zit en dergelijk |
Ziet er al stukken beter uit als toen je hem kocht.....
Verbreed staal staan hem goed.... |
Quote:
thanxs gaat goeie kant op he verbreedstaal staat erg goed alleen moet eigenlijk nog een tint donkerder maar jah heb ze alvast klaar gemaakt voor de winter zomer wielen nog niet dacht met winter wielen kan ik in de zomer wel rijden zomer wielen in de winter liever niet en kon ze niet allebij doen dus aankomde zomer hopelijk op verdichte hoepels |
All times are GMT +1. The time now is 12:54. |