Quote:
kiezen tussen de kever of de Passat. :D |
moet nog een paar dingen doen.
-wassen -poetsen -motorkap afmaken -koppelingskabel vervangen -v-snaar vervangen -pirelli's monteren -naar beneden schroeven dus nog zat :redface: |
Quote:
Heb jij dan zo'n stoomreiniger dan? |
Quote:
PASSAT natuurlijk, ik kom ook met mijn Redfink :D |
ik kom ook als het goed is,
weet nog niet of ik met de cabrio kom of met de daily rat. |
gewoon met de cabrio komen
|
ik kom natuurlijk ook...
met de Polo hij is vlak voor de mc meeting in zoetermeer nog helemaal gepoetst door CCC (Car Cleaning Concept) dus morgen alleen even een sopje erover en dan is ie mooi voor zondag... |
ikk kom ook met me daily stoomboot... de golf gtd...
|
otootje ff (laten)wassen.
meissie overtuigen. pluutjes mee. maybe c u tomorrow. |
eerst nog effe beun hazen vandaag.
Dan de auto effe wassen.Durf de bbssen er niet onder te gooien tis mij nog te riskant. Binnenkant effe schoon en morgen dan maar met de laagrieder in winter tenu naar bunnink. |
jetta vandaag bij de garage halen (vanochtend word nog de brandstof-pomp vervangen)
Hoop dat ie dan weer lekker rijdt, vanmiddag de slet nog ff wassen, en dan ben ik er morgen zeker bij! :) En als ie nog steeds zit te flippen, dan kom ik met een Bmw M520i uit '83 :D |
nou jongens, er zal niet meer gestrooid worden dus zomerwielen kunnen er best onder... ik doe mijne er iig ook onder ;) hehe
|
Jongens!! en meiden.. Denken jullie erom dat het vannacht zomertijd wordt?! De klok gaat een uur VOORUIT! Dus wees erop voorbereid, zodat je morgen niet een uur te laat voor een collone aankomt!
|
Nou schoner dan dat ze op het moment is, is niet mogelijk!
Maar das morgen waarchijnlijk toch nie meer te zien, ze was schoon, echt waar! :tongue: |
Vandaag maar weer eens druk geweest met mijn auto.
Wassen en poetsen natuurlijk, hij glimt als de ziekte. Alles netjes uitgezogen, geen rotzooi meer te zien. Ik zet trots mijn auto weer terug op zij plekkie. En wat denk je? Gaan die #%^**$$##** Kutvogels boven op mijn auto schijten! Tyfesbeesten, ik knal jullie de boom uit viezerikken! Ja hoor echt boven op mijn dak vogelpoep! |
nou aangezien ze nog een hoop regen voorspellen voor vanavond, was ik hem morgen vroeg wel! Was een aardig temperatuurtje vandaag trouwens, morgen wordt het nog beter!!
|
Quote:
nee, ik niet maar een kennis van me wel. me auto is nu ook weer lekker schoon en staat nu lekker onder zn zeiltje :cool: |
Ik hoor net dat ik morgen ook eff kom ...
|
Quote:
PSIESS !! Je hebt nog een polow II en polowIV ;) Ik ga het ook niet redden met de ovaal.........maar heb de bus van stal gehaald ! |
Morgen maar eens kijken in welke van de twee ik instap...
Ze zijn in ieder geval alle twee gewassen. :) |
All times are GMT +1. The time now is 21:44. |