succes ermee roelsmoel ;)
blijft een lage klote streek, maar ja, je doet er niks aan, het kwaad is al geschied. respect, want ik zelf snap de balle van hoe het allemaal werkt, krijg het net voor mekaar om zelf een simpele site te bouwen :p |
Succes met het desinfecteren!
|
Raoul en de rest van het vwforum team die bij de herstel-werkzaamheden betrokken zijn, veel suc6 en hopelijk is de database nog te redden.
Een vraagje voor het volksforum team, is het misschien een idee om op het volksforum in de hoofdcategorie Off-topic een subcategorie vw-forum te maken, dit om mogelijke irritaties te voorkomen (vwforum leden kunnen daar hun verhalen kwijt en de vaste volksforum lezers zijn vrij om het te lezen of niet te lezen) Gr, Marty |
Quote:
Dus waarom een appart vwforum gedeelte? Lijkt mij niet nodig (maar wie ben ik).[/ot] |
ohohoh,idd voor zover ik weet is dit een vrij nederlands forum waar iedereen mag komen en kijken en eventueel posten.
en een appart vwforum hoekje?? negerhoekje?? |
neem me niet kwalijk hoor maar volgens mij werd verschillende malen gevraagd om vwforum vs volksforum te laten rusten? Dit was toch als informatief bedoeld omdat het anders forum panne had?
|
ja klopt..
|
Hmm deze reactie wilde ik niet uitlokken, mijn idee was enkel om het volksforum te ontlasten...
maar weer ontopic!!! |
merk iig wel dat het hier een stuk drukker is :D
@ onze nieuwe (tijdelijke/permanente) leden: welkom! en ga vooral de verschillende projecttopics eens doorlezen (zoals skywalker al opperde) vooral bij luchtgekoeld zal een wereld voor jullie open gaan ;) @ raoul: succes met het fixen van vw forum ik hoop vooral dat iedereen weer snel zijn plekje terug heeft! |
Ik hoop dat het niet al te lang offline blijft..
|
Quote:
wahaha idd!! :iamwithst |
Quote:
:D :D :D Maaruuhhhhh on topic houden tot er later vanaaf na contact met de us weer meer info is?! |
he eindelijk ik dacht al dat het aan mijn computer lag, gelukkig niet dus! suc6 met herstellen ervan en hopen dat hij het gauw mag doen!!
|
Quote:
Zullen ze zelf nu niet door hebben dat ze olie op het vuur aan het gooien zijn? Lijkt mij niet de bedoeling, ook niet van de jongens zelf... Misschien is dit dan een eye-opener. |
en het wilde idee van een slot plaatsen?
|
Quote:
@ Matheo gaan we uiteraard doen, jij gaat onze "vehicles" ook bekijken dan? http://home.planet.nl/~viss2212 ;) bedankt, raoel, weten we waar we aan toe zijn, gaat goed komen :D |
Quote:
Nee, voorlopig niet. |
Quote:
Dus nogmaals het verzoek, van mij persoonlijk, om je gewoon aan de gedragregels te houden zoals gevraagd. |
NIEUWE UPDATE:
Na samen met mijn broer zojuist een geruime tijd telefonisch contact met de US te hebben gehad hebben we eindelijk duidelijkheid gekregen vanuit de host! We kunnen daar niet onze plannen in onze omvang doorzetten op een spoedige en consequente manier. Zodoende gaan we naar onze nederlandse 1e keus te Hilversum/Amsterdam. We hebben al een mail gestuurd in vervolg op onze eerdere mailwisseling met hen en morgen 9 uur hebben we daar een afspraak. Dan zullen we een nieuwe server opzetten en samen met hen installeren. Vervolgens zullen we de backup (van het moment v/d crash) terugzetten en hopelijk dit weekend nog alles af krijgen. Garantie dat het eind dit weekend allemaal weer up en running is kan ik nog niet geven, maar we hopen er wel op! Hopend op begrip, Raoul & Chretien |
wazzzzup, goed bezig Raoul & Co. :D :D
veel suc6 |
All times are GMT +1. The time now is 16:06. |