![]() |
Quote:
LOL |
was leuke meeting, wel aardig weer (heb zelfs de zon gezien)
hoogtepunt waren de kevers van undutchables:D prachtige klassiekers en plat op de pens |
Quote:
:rock: :rock: :rock: :rock: Goed bezig Serge Grtz............. LRR |
Quote:
Moet ik je absoluut gelijk in geven!! de sfeer ook die ze meebrachten op het moment dat ze het terrein op kwamen en de hal in gingen... Iedereen kijken! :eek: Dat heb ik niet gezien bij waterkokers die arriveerden :D |
Viel idd op toen ze aan kwamen rijden dat alles en iedereen er omheen stond:D
ze waren ook makkelijk te vinden in de hal, volg het oliespoor maar;) |
hey mijne is ook gespot....laatste foto van tento...alleen staat ie op de brug :(
|
Quote:
haha, idd. Kai was bang dat 'ie de weg terug niet meer zou vinden. ;) Meeting was erg geslaagd. We hadden op de terugweg nog natte sneeuw, da's erg leuk in een kever zonder verwarming. Heb het nog steeds koud. |
Quote:
zoveel opties, maar geen verwarming? ;) |
Quote:
Jawel. Heb een standkachel. Alleen op de terugweg kwam er alleen maar koude lucht uit. :( |
@René:
waarom zei je nou niet hallo toen we voorbij liepen ??? :D |
Quote:
ja! je zei mij ook geen goedendag, maar je lachtte in ieder geval wel vriendelijk!! ![]() |
doe over de oorzaak van de crash geen uitspraken, dat laat ik aan de bestuurder over ;)
|
Het is dat Linnie me op mijn nek sprong : ik had jullie nog niet gezien :D
|
Quote:
Hahaha wij vallen ook niet op :D We zaten in de golf en the undutchables kwamen voorbij lopen, even later komen we Leon tegen, waar staat je golf eigenlijk?? :D :woowoo: |
Was gezellig mensen,Wij reden op gegeven moment eerst achter dat groepje einzers + kever met ski's en stukkie later der vlak voor :tongue:
|
Quote:
:goodpost: :clap: :thumbup: |
@keverpech
De waarheid mag gezegd worden :D |
Zeer tof dat men allemaal gekomen zijn.. massa dankie hiervoor :rock: heb zelf weinig van de meeting mee gemaakt, wel een hoop auto's naar de juiste ingang moeten sturen ;) ... aardig wat bekenden gesproken maar was er zelf niet vaak helemaal bij met mijn hoofd... mijn excuses daarvoor.
Volgend jaar maar weer denk ik :) Even voor de statistieken van de catering: - 35 kilo Shoarma ! - 20 Kilo Beenham - bijna 1000! broodjes hamburger :eek: En dan nog de snackkar erbij en de drank... niet normaal dit :D |
Quote:
Nooit brommer gereden?? Puch Maxi Turbo |
Was een geslaagde meeting! Ik heb ook nog een paar pics:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 17:34. |