Quote:
Quote:
Ik denk dat crewcab liever 'boxergepruttel' hoort, en dan wel uit die spijl! :cool: |
Quote:
Momenteel hoor ik nog steeds het liefst eerst het telefoontje, maar wanneer :( :eek: |
Ik zag een brandweerspijl op internet te koop, zou hij te laat zijn?
|
Quote:
Waar :eek: :confused: |
|
Quote:
Ik denk/hoop dat dit een ander is, want deze is bj. '67 en die man die mij belde had het over een '57-tiger. |
Ik hoop voor jou ook dat dit een andere is.. anders zou het wel jammer zijn gaat er weer een spijl naar een handelaar die hem met (veel) winst wil verkopen...
|
Quote:
Hij staat ook bij thecoolvw.com |
Quote:
Is ook een advertentie van thecoolvw.com |
Quote:
:chair: ik zie het nu staan ja :chair: |
Jonge... nog geen nieuws?? :(
|
Soms is het beter om je mond ergens over te houden .. hoe moeilijk dat ook is .
Het is en blijft een klein wereldje . Zeg niet dat hij bij the cool vw staat maar het zou zo maar kunnen |
Lijkt me eerlijk gezegd sterk dat dat hem is. In de startpost zegt de T.S. dat er nog maar 5700 km op de teller staan en dat de pomp en ladder er ook bij zitten. Lijkt me logisch dat je dat soort items er wel bij zet in de advertentie. En als het ding zo oud is dat er standaard geen achterlichten (zullen wel remlichten bedoeld worden) ingebouwd zijn, dan kan degene van de advertentie het ook niet zijn, omdat deze de grote knipperlichten voorop heeft. Just some thoughts! :)
|
Ik wil aleen aangeven dat dit soort buitenkansjes je maar beter voor jezelf kan houden .
Stel dat iemand anders dit leest en ook van die bus afweet en ff langs gaat ? |
Quote:
:iamwithst |
Quote:
Owja, lang geleden, ik post altijd alles wat ik vind, ik kan het toch niet betalen :D Fijn dat ik iig iemand heb kunnen helpen. |
Quote:
|
Quote:
Je hebt idd gelijk, maar net wat je zegt, het is moeilijk om het voor jezelf te houden. :tongue: |
idd zijn mensen die zo laag gaan om het te proberen!!! ik zou het ook graag willen hebben zo'n aanbod, maar jij bent diegene die het heeft aangeboden gekregen en niet ik ;-) ben benieuwd of het wat wordt
|
Hoe ist het crewcabbie?
Kun je het nog droog houden van de spanning? Ennuh, is er nog nieuws? Greetz, Ron |
All times are GMT +1. The time now is 19:57. |