![]() |
Ja,zeker een super auto.....alleen jammer van die autostyle koplampen en knipperlichten...
|
Ben ik ook niet echt enthousiat over, maar voor de rest: mmmmmmmmmmmmmmmm
|
Quote:
?????? het is mijn smaak niet denk ik.?????maar gewoon mijn ding niet denk ik???? Wat denk je dan wel????of denk je niet??? |
Quote:
Volgens mij verkoopt autostyle geen koplampen met kruis erin??? |
That car is Ice Cold baby! mooi ding. wat zeg ik nu, super mooi ding. en idd zonder chroom staat hem goed.
|
niet aangevallen voelen emiel.. meer blij wezen met meningen, want dan word er tenmiste over zo'n auto gepraat..[ wat belangrijker is dan helemaal niet]
jij weet hoeveel werk ron erin heeft gestoken, maar iedereen heeft zijn smaak.. ik persoonlijk zou mijn linkerbal willen afstaan om deze auto te bezitten :D maar das ieder zijn smaak.. |
Quote:
hahahaha |
mooie golf...hoeveel pk zit het ?
|
Quote:
Zie eerder in dit topic. |
Je ding of niet, het is een prachtauto - een voorbeeld, een bron van inspiratie. Met vergelijkbare middelen zou ik een totaal niet te vergelijken Golf 1 opbouwen en waarschijnlijk ook nog geld overhouden voor andere leuke dingen. En toch heeft deze auto de weg naar mijn bureaublad gevonden - en daar zet ik niet zomaar de auto van iemand anders op.
|
:spankit: :eek: SOOW das egt een super brute bak zeg, kleur/velgen/motor/afwerking hij heeft het allemaal :wow:
hoop deze auto eens in het echt te kunnen bezichtigen :dance: |
Quote:
18 juni M.I.V.W event!!!!!!! BE THERE!!!!! |
Echt een super mooie wagen!!! :)
Mooi ook met die carbon details. Wil die motor wel een keertje horen met die trottleboddies. :rolleyes: respect hoor!!!! :D |
Quote:
ik denk dat ik god ben, maar dat helpt gewoon niet af en toe :tongue: Nee sorry,... kan mij niet bekoren. |
:eek: :eek: :eek: Ik vind m superrr kan er niks aan doen!!!!!
|
Quote:
wat voor een remsysteem is dat? 2 hoofdremcylinders? en die andere de koppeling? |
Quote:
Het zijn potjes om de remdruk voor/achter te kunnen regelen. |
waar heeft ie trouwens z`n bekrachtiger dan? geen vaccuum meer etc?
kan je dit systeem es uitleggen? |
Quote:
Ik heb er bij gestaan toen het werd uitgelegd, maar dat is al weer een tijdje terug. Volgens mij zat er tussen de potjes voor voor en voor achter een stang. Het punt waar het rempedaal deze stang bediende bepaalde de verdeling. |
aha...en een rembekrachtiger vervalt bij zo`n setup?
|
All times are GMT +1. The time now is 05:58. |