Nog steeds gezocht: enkeltje velgen Spaarndam - Sittard tegen vergoeding. :)
|
Is er hier iemand die wat in friesland (munein) zou willen ophalen en dat ik het dan bij hem kom ophalen begin volgende maand,of dat ie in de buurt van den haag of omstreken moet zijn
het spul moet voor dit weekend daar weg zijn zodoende ik heb nog geen auto en moet nog effe wachten dat ik me rijbewijs terug heb alvast bedankt gr MArk |
Iemand nog wat klein spul te vervoeren
Ik ga zaterdag naar waalre (eindhoven) en terug
Als iemand nog wat te vervoeren heeft niet te groot(heb niet meer dan een halve achterbank aan ruimte). Pm maar ff. |
Zoals het nu staat ist mooi geregeld Auke! Hoop dat het past :)
|
Quote:
woon vlak bij munein ....maar ben wat laat volgens mij :redface: |
Quote:
t heeft gepast en ze zijn in t dorp :cool: |
zoek vervoer van ..Den haag naar Friesland
voor 4 wielen .... zou eerst zelf heen en weer maar kwam wat tussen |
niemand ?
|
wanneer?
maat van me werkt op maandags in den haag johan joure |
Quote:
maakt mij niet uit hangt meer van marc (Marcski) af .... zal ik het even met hem moeten kortsluiten |
Gaat er iemand toevallig nog van Limburg Belgie naar de kop van Noord-Holland binnenkort? Ligt een polo-bak daar die ik graag wil overnemen ;)
|
Gaat ie weer... :D
Iemand die van Friesland richting het Zuiden gaat? Zuiden als in Arnhem, helemaal naar Limburg hoeft niet, maar mag wel. ;) Laat het me maar even weten aub. |
Iemand die van Oss richting zwolle apeldoorn gaat?
|
hey chris, waar komt al dit moois onder?
|
Quote:
beetje kort dag maar als het mee zit ga ik morgen van venlo naar leeuwarden en terug. :drive: geef ff een pm als je me hulp nog nodig hebt :thumbup: gr.egon |
Quote:
We gaan via PB wel even verder, bedankt in ieder geval al. ;) |
Quote:
kunnen mijn randen ook wel mee ;) scheeld weer 6,20 |
laat maar weten komen/gaan die naar het zefde adress dan?
|
het is al geregeld frank
ik zou wel voor morgen half 11 iets willen weten hou er niet van om alles op het laatste nippertje te moeten regelen (grijp je kans en sla u slag!) mvg egon |
weet niet of chris ze al op de bus heeft gedaan ?
maar de randen moeten van sittard naar veenwouden (leeuwarden mag ook ) |
All times are GMT +1. The time now is 06:30. |