Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Wat voor een gereedschap gebruik jij??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=15119)

Jan de Tuinman 01-02-2010 20:09

Heb bijna alles van Stihl van heggenschaar tot kettingzaag.

breadfan83 01-02-2010 20:45

Quote:
Originally Posted by Jan de Tuinman
Heb bijna alles van Stihl van heggenschaar tot kettingzaag.

Moet je de auto eerst vrijsnoeien voor je d'r aan kunt werken?

Karsten 01-02-2010 20:54

Teng Tools, Knipex en beetje gedore..
Teng Tools is prima spul, bere sterk en goede prijs kwaliteit verhouding..

Doe al meer dan 12 jaar met een doppenset... intensief gebruikt maar slijtage is niet zichtbaar..

screwloose 06-02-2010 02:17

een dikke doppenset van de lidl, ik ben 1 doppie kwijt en de koffer begint te scheuren maar ik vind het best lekker werken! zwaar boven verwachting mag ik wel zeggen!

MauSeR35 06-02-2010 15:40

Ik gebruik van alles door elkaar eigenlijk. Momentsleutel el cheapo van LUX geloof ik, schroevendraaiers van Stanly (crap), ringratels van gedore binnenkort, steek en ringsleutels normaal van gedore, hazet en el cheapo.. Ratel en doppen ook van alles, Skandia, Stahwille, Sonic en vas nog wat no-name spul.
Als er iets stuk gaat probeer ik het wel te vervangen door iets van een wat degelijker merk..

The Clauw 22-03-2010 13:20

snap on doppen en ratels

Facom rateltje

Bullkraft boorgereedschap

dremel :D

Gertjan 22-03-2010 15:55

Quote:
Originally Posted by screwloose
een dikke doppenset van de lidl, ik ben 1 doppie kwijt en de koffer begint te scheuren maar ik vind het best lekker werken! zwaar boven verwachting mag ik wel zeggen!

Dat is geniaal spul ja, ik heb ook echt al jaaaaaaaren zo'n set, flink misbruikt maar werkt nog steeds prima :thumbup:

jasper16v 22-03-2010 17:21

ik gebruik mannesman pro wat niet echt super van 1 kar zijn nu 2 ratels al stuk, ,maar ja zit 10m jaar garantie op. en voor de rest alles hazet gedore kraftwerk omega compac maar dat komt ook wel door dat ik bij harrems tools werk.

bivw 16vg60 23-03-2010 20:47

ik heb eigelijk alles van facom
heb 3jaar geleden een nieuwe kar aangeschaft en ook gelijk alles in modules
van onder tot boven vol
vind het gewoon super werken als het een beetje op orde is heb een hekel aan mis grijpen
alleen mijn electr slagtol die is van hitachi

vdWal. 23-03-2010 21:02

steeksleutels & schreovendraaiers heb ik van gedore, torx van LUX word toch niet veel gebruikt diverse tangen etc ook van gedore en daarnaast nog wat spul van stanley, skandia

meest belangrijke in mijn ogen een ratelset is helaas nog van kinzo maar je kan niet alles te gelijk..

spullen zitten overigens niet in een kar oid gwoon in een kist gemieterd steeksleutels hangen wel op een bord dit omdat ik altijd ergens op de parkeerplaats bezig ben en een kaar dus niet heel handig is dan ofz

Broer Konijn 24-03-2010 19:50

Heb een setje steek/ring sleutels van würth, doppensetje van de lidl, schroevendraaiersetje geen idee wat voor merk. En nog een bak met allerlei verschillende schroevendraaiers baco's knip waterpomp combi tangen :tongue: Trouwens dat spul van de lidl is niet altijd van dezelfde kwaliteit! Wilde laatst het wiel van mijn fiets vastdraaien ik had even de band geplakt, ik dat ding vastdraaien en patzz ringsleutel werd steeksleutel :D

breadfan83 24-03-2010 20:53

Sinds vandaag een 12-kant nummer 8 dop van Gedore erbij. Onderhand al een paar honderd keer op wat boutjes geramd, en nog steeds geen slijtage. :D

All times are GMT +1. The time now is 07:50.