Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Mijn '77 T2b jarenplan... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=14892)

sjef 08-11-2006 21:06

Bus staat in Utrecht? :eek: :(

Frieser 08-11-2006 21:22

Hahaha, woeps ARKEL Sjef, Arkel ;) hehehe. Dat mooie plekje vlakbij Utrecht :)

Area51 30-06-2010 15:05

Na ruim 4 en een half jaar is deze bus toch nog terug op de weg gekomen.

bron; http://freezzr.blogspot.com/

Frieser 30-06-2010 22:08

Wow, sta ik daar even groot met mijn kop op! Maar inderdaad, hij rijdt, blokkie draait heerlijk, alles zit erin, na een periode van hard klussen is het dubbel genieten zo even een avondje te cruisen ;)

Gijs 30-06-2010 23:02

Coole bus geworden! Leuke kleur ook! Veel plezier ervan :)

Marcski 01-07-2010 10:16

zeker, BRM's staan hem ook goed!

ben alleen niet zo'n fan van de treeplank

Stijn 01-07-2010 10:18

Cool geworden!

Frieser 01-07-2010 10:27

Bedankt dudes!

Ieder heeft zo zijn eigen smaak, er zullen vast flink wat opmerkingen te maken zijn over verschillende dingen, dat mag hoor ;)

(Zo erg als Doppie zijn verneukte Samba zal het niet worden :D Ahum )

Area51 01-07-2010 12:22

Quote:
Originally Posted by Frieser
(Zo erg als Doppie zijn verneukte Samba zal het niet worden :D Ahum)

Het levert wél mooie quotes op :thumbup:

Quote:
I guess the "thing to do" is to sit around and hate on this dude for his choice of styling. I don't see any hacked fenderwells, shortened chassis, or TV's........The hypocrisy in this thread is amazing.

I agree that the burnouts were a bit much but if you aren't insuring him or smart enough to move away from that, there is such a thing called self responsibility.

He has shown that he has done quite a few nice cars. He bought this one, knowing it had a checkered past, and decided to have fun with it. Anyway you look at it, his name is on the pink.

A large number of the Buses I see around here should even be deemed driviable but no one calls the shitina police "because its OG."

Like Dave24 said, stop feeding the troll and decommision the Hater-ation

Quote:
That's a good point. To regurgitate what's been said a million times - it's his bus and he's enjoying it the way he wants. As far as potentially destroying an old and rare split (they're all old and rare, if you ask me), there are a lot of people "potentially destroying" them -- all you have to do is check out the "Taking your split bus off the beaten path..." thread to see some buses getting "potentially destroyed". (An AWESOME and inspiring thread, by the way.) But those guys are doing the same thing - enjoying THEIR bus the way THEY want. But seeing them bouncing and balancing on 3 (and 2!) wheels - yeah, potential for destruction there also.

My biggest beef with the push contests is the safety of the people around (but as it's already been stated - personal responsibility would take you away from the area). As far as tearing up the grass - depends on whose grass it is (maybe they don't give a shit).

Frieser 22-07-2010 12:10

Nog een piccie op de afsluitdijk...

Area51 22-07-2010 12:17

Tsss, en dan te bedenken dat je hem vorig jaar hebt willen verkopen !!

Frieser 22-07-2010 12:28

Ja man! bijna iedereen zal wel eens zo'n moment hebben gehad in een lang project... Maar het werken loont, we hebben dikke lol van de bus :thumbup:

Audilimburg 22-07-2010 13:01

Hele gave bus, alhoewel ik de voorkant erg kaal vind zo.
Voor de rest vind ik hem super, zeker met het dakrekje.
Het heeft wat tijd gekost, maar het resultaat mag er zeker zijn.

Frieser 22-07-2010 13:04

Thanks!

Moet zeggen dat ik daar nog niet uit ben. Ik heb nog een setje van die bumperguards liggen, wellicht dat ik die erop zet. Of een setje gele mistlampen (ook al in het magazijn :screwy: ) of het T2a rooster terugzetten...

Audilimburg 22-07-2010 13:08

Of misschien het stuk van het front dat naar voren komt in een andere kleur zetten zodat het iets gebroken is. Misschien is het ook alleen optisch kaal omdat men gewend is dat daar de roosters zitten.

Frieser 22-07-2010 13:10

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Of misschien het stuk van het front dat naar voren komt in een andere kleur zetten zodat het iets gebroken is. Misschien is het ook alleen optisch kaal omdat men gewend is dat daar de roosters zitten.

Klopt, ik ben er zelf al helemaal aan gewend... eerst maar eens genieten en dan van de winter kijken of er tijd voor is... eigenlijk wil ik deze winter mijn motor uit elkaar gaan trekken...

Marcski 22-07-2010 13:35

ik vind hem juist leuk zo, met wél het logo

Area51 22-07-2010 13:40

Quote:
Originally Posted by Marcski
ik vind hem juist leuk zo, met wél het logo

Less is more, dus het logo mag -wat mij betreft- ook wel wegblijven :tongue:

Frieser 22-07-2010 13:41

Quote:
Originally Posted by Area51
Less is more, dus het logo mag -wat mij betreft- ook wel wegblijven :tongue:

Was in eerste instantie ook de bedoeling maar er is een stukje nieuw plaatwerk ingekomen met die lelijke bobbel erin... dat vindt ik geen porem zonder logo ;)

Area51 22-07-2010 13:43

Quote:
Originally Posted by Frieser
... dat vindt ik geen porem zonder logo ;)

Juist wel !!

*Edit, ahhh je hebt zo'n Brazilliaans front .. dan moet je die bobbel eruit flexen.

All times are GMT +1. The time now is 22:12.