Nu de golf, hopelijk, begin van het jaar weer terug is ben ik nu druk bezig met de kabelboom. Helaas zijn er toch behoorlijk wat stekkers en kabels aangetast door het vocht zoals je kunt zien op de 1e foto. Mijn vraag aan jullie is of dat ik misschien het beste een nieuwe kabelboom kan (laten) maken, of de aangetaste draden vervangen met nieuwe stekkers. Iemand een idee waar ik het beste hiervoor terecht kan?
Ik moet zeggen dat ik een oude kabelboom ook niet fraai vindt in een auto die geheel opnieuw wordt opgebouwd.. |
Als je zelf handig bent met elektra heb ik wel een site waar heel veel onderdelen te krijgen zijn om zelf je kabelboom als nieuw te maken. Heb voor de mijne ook de complete motorkabelboom en de kabelboom voor achter deels opnieuw gemaakt!
Zie foto van de motorkabelboom: |
Keurig gedaan !
Als je de site hebt ben ik al enorm geholpen. Zelf ben ik wel handig genoeg om de kabels en stekkers te vervangen |
www.rdae.nl, heel veel succes ermee!
Mocht je vragen hebben kun je me altijd een berichtje sturen :thumbup: |
Dank je!!
|
Aardig wat werk verricht.
Gaat het weer mooi de goede kant op. |
|
|
|
Afgelopen weekend is de onderkant, binnenkant en motorruimte gespoten. Buitenkant staat in de grondlak en kan gespoten worden. Kan niet wachten totdat ik hem weer kan ophalen..
|
Dat snap ik!
|
Quote:
Idd!! |
Mooie mijlpaal is dat! Succes met wachten. :)
|
Tank schoongemaakt en klaar om te spuiten. Brandstofleidingen eerst met een verfkrabber schoongemaakt, daarna met een cleanschijf schoongeslepen. Brandstofleidingen gespoten met velgen spray. Zien er weer uit als nieuw... |
Ik kon het niet laten hoe de achterlichten zouden staan.... Eindelijk klaar om op te bouwen, we hebben er zin in. |
Bekend plaatje zo! Veel bouwplezier, nu begint de leukste periode! ;)
|
Nice :thumbup:
|
Heerlijke plaatjes zon verse koets
|
Dat begint weer op een auto te lijken, lekker bezig. Goede keus om het 2E onderblok te houden, heb met deze combi en wat aanpassingen krapaan 140 pk gehaald.
|
Quote:
Mooi project, maar ik zie dat je nog veel meer moois hebt staan. |
All times are GMT +1. The time now is 01:26. |